Beelitz

Voor al je foto's die je in de andere categorieën niet kwijt kunt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
Gebruikers-avatar
marcelwoudstra
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 257
GeregistreerdCOLON 22 Sep 2011 18:05

Nu raak ik een beetje in de war :P
Je hebt het hoofdgebouw en het badhuis die heb ik gehad, daar stond nog een 3e gebouw en daar kon je echt niet in komen
verder heb je onder de tunnel door nog allemaal gebouwen.. die heb ik allemaal gehad inclusief het Whitney Houston gebouw

Maar op het veld van het badhuis konden we niet heel veel verder omdat er allemaal mensen waren, er stonden allemaal auto's op het terrein geparkeerd en de politie reed steeds rondjes
Gebruikers-avatar
Jerenes
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1352
GeregistreerdCOLON 21 Nov 2006 19:49
WoonplaatsCOLON Lochristi, België

Als je het hekken hebt bij het pannekoekenhuisje (nog voor de tunnel als je van de autosnelweg af komt) en je kijkt richting het laatste gebouw daar op die oprijlaan. Dan heb je rechts ervoor een huis staan. Soort van villa... daarin was een auditorium...
Jeroen

7D + Grip | 6D+Grip | Canon EFs 10-22 f/3.5-4.5 USM | Canon EF 24-70 f/2.8L USM| Canon EF 24-105 f/4L IS USM II | Canon EF 70-200 f/4L IS USM |Canon EF 100-400 f/4.5-5.6L IS USM | Canon 1.4x II Extender
Gebruikers-avatar
marcelwoudstra
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 257
GeregistreerdCOLON 22 Sep 2011 18:05

Denk dat daar op dat moment mensen waren dan.. want wij hebben elk gebouw gehad die te doen was verder
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar