Bouw

Voor al je foto's die je in de andere categorieën niet kwijt kunt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gekko
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 32
GeregistreerdCOLON 11 Jul 2004 21:03
WoonplaatsCOLON Zoetermeer

Nog niet veel architectuur foto's gezien hier; dus bij deze...
[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... pic_id=910[/img]
Graag reacties.
Het (kantoor-)gebouw is overigens nog in aanbouw; ik heb me door het hek moeten wurmen om voldoende dichtbij te komen. Terwijl ik stond te schieten, stopte er buiten het hek een auto. Dat bleek de architecte van het gebouw te zijn, die in haar vrije weekend met man+kids haar eigen werk 'ns kwam bekijken. Leuk gesprekje mee gehad...
The greatest pleasure in life is doing what people say you cannot do...
Gebruikers-avatar
martmarbus
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 3626
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2004 10:20
WoonplaatsCOLON Den Helder
CONTACTCOLON

ziet er wel vreemd uit, maar het moet misschien nog iets worden:-)

mart
RAW rules the world!

[size=6] 5D Mark III,diverse glassoorten in diverse kokers, wat leuntoestellen, nylonzak om alles in mee te slepen[/size]
K.G.H.W.
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 305
GeregistreerdCOLON 05 Jun 2004 09:52

Ik heb niet zoveel met zulke foto's ik vind ze een beetje statisch. Maar ik vind de wolken wel wat hebben zo als afspiegeling tegen het gebouw!
K.G.W.H ---> canon EOS Rebel, 18-55 MM EF-S, RC-5 Remote control, Velbon CX-444, 2X sandisk ultra II 256 MB, 1X sandisk 128 MB, toploadzoom minni.
webcat

het gebouw is te donker. dat komt door de lichte wolkenlucht.

probeer volgende keer eens iets over te belichten. dat zal een (nog) lichtere lucht opleveren, maar wel een beter belicht gebouw.
Gebruikers-avatar
maartenw
Memoriam
Memoriam
BerichtenCOLON 1719
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 00:14
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

K.G.H.W. schreefCOLONIk heb niet zoveel met zulke foto's ik vind ze een beetje statisch.
Met deze fotos kun je toch erg veel leuke dingen doen, Inderdaad wel statisch. Kijk eens een keer in de "Designers spotlight" op istockphoto.com en zie met eigen ogen wat er met alle foto's gebeurt.
www.studio111.nl
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar