Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Dit is echt een fabriek waar ik nog een keer naar toe moet. Hij was geloof ik al ene keer gepost paar maandjes geleden. maar blijft een ongelooflijk mooi pand.
Ik ben je niet aan het stalken ofzo, je bent gewoon erg actief met foto's plaatsen
Buiten dat ik denk dat je sensor scheef in je camera zit, vind ik dit een sterke serie. Mooie toer door het gebouw.
Ik zou de eerste laten vervallen, vanwege de schaduwen.
De 11de is de mooiste vind ik.
En dit gebouw heet de toekomst?
Toen ik de topic titel las dacht ik aan marsmannetjes in Photoshop, maar wat een verassing....
Een erg mooie serie is het geworden. Mijn complimenten.
Canon 5DmkII, Canom M, 24-70 F2.8, 70-200 F2.8, 50 F1.8 [+ vele extra's] -Na een paar jaar minder aanwezig te zijn geweest. Probeer ik weer wat vaker langs te komen-
Mooie locatie zo te zien. #6 heeft mijn voorkeur. Bij #10 zou ik aan paar stappen naar links hebben gedaan (als dat kan...) om zodoende wat meer van de oude fabriek en minder omgeving (links bedoel ik) er op te krijgen. De lucht werkte ook lekker mee!
[size=75]Canon 30D | 17-40 f4 L | 70-200 f4 L | 300 f4 IS L | 50mm 1.8 | Extender 1.4 | Speedlite 380 EX + omnibounce |[/size]
Mooie serie maar ze moeten hier en daar nog wel ff recht getrokken worden.
En persoonlijk had ik wat meer foto's van de machine's geplaast.
Maar dat is natuurlijk persoonlijk.
6.7.9 vind ik de uitschieters in deze serie. Ik denk echter dat de contrasten wel wat harder mogen. En misschien dat ZW het Urban-sfeertje wel meer versterkt.
Ik denk dat je bij dit soort locaties wel wat meer gedurfde bewerkingen mag toepassen.
I'm not going to change my identity, to be perfect