(Urban) Psychiatrisch Ziekenhuis Santpoort

Voor al je foto's die je in de andere categorieën niet kwijt kunt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
Gebruikers-avatar
veldje63
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1761
GeregistreerdCOLON 23 Feb 2005 19:59
WoonplaatsCOLON Kaag en Braassem
CONTACTCOLON

Voordat iedereen denkt daar met een groep binnen te wandelen.
Santpoort is nog steeds omhekt en verboden toegang dus het is echt inbreken. Ik ben bang dat als je daar met 5 man wil binnen gaan, dat niet echt ongemerkt gaat.
Hou ook rekening dat er stukken zijn op de etages die echt gevaarlijk zijn. Doorgerotte vloeren ed.
groetjes,
Rob
Gebruikers-avatar
iemanduitnederland
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 29
GeregistreerdCOLON 31 Okt 2007 19:31
WoonplaatsCOLON Bovensmilde
CONTACTCOLON

veldje63 schreefCOLONVoordat iedereen denkt daar met een groep binnen te wandelen.
Santpoort is nog steeds omhekt en verboden toegang dus het is echt inbreken. Ik ben bang dat als je daar met 5 man wil binnen gaan, dat niet echt ongemerkt gaat.
Hou ook rekening dat er stukken zijn op de etages die echt gevaarlijk zijn. Doorgerotte vloeren ed.
Nee dat snap (ik sowieso) wel..2, max 3 mensen zou leuk zijn. Het is idd verboden terrein, maar ik moet hier gewoon een keer heen 8). Dat de staat na ongeveer 50 jaar leegstaan beroerd te noemen is was bij mij ook al bekend. Ondanks dat ga ik er toch een keer heen, vind het de risico's zeker waard
Canon EOS 350D + 18-55 Kitlens + Canon EF 28-105
DeviantArt Gallery: http://iemanduitnederland.deviantart.com/
Doefdoef
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2013 11:34

Hai, ik weet dat dit een oude post is waar ik op reageer maar ik ben naar het ziekenhuis in santpoort geweest en alles was dichtgetimmert dus jammergenoeg niet binnen geweest. Maar ik zou het overzien kunnen hebben want ik ging in de nacht.

Weet iemand of je uberhaupt nog binnen kan komen vandaag de dag?
Of is er iemand die daar de laatste tijd een bezoekje heeft gebracht?
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar