Antwerpen, terug in de tijd.

Voor al je foto's die je in de andere categorieën niet kwijt kunt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
RReuser
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 548
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2013 11:35
WoonplaatsCOLON Land van Maas&Waal
CONTACTCOLON

Gisteren was het prachtig weer dus op naar Antwerpen, leuke terrasjes en heerlijke 'bollekes' :)
Met 3 foto's heb eens zitten spelen en ze een 'old look' gegeven. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

1.Afbeelding
Antwerpen old 1 by Totally bananas, on Flickr

2.Afbeelding
Antwerpen old 2 by Totally bananas, on Flickr

3.Afbeelding
Antwerpen old 3 by Totally bananas, on Flickr
Laatst gewijzigd door 1 op RReuser, in totaal 10 keer gewijzigd.
Groet, Richard



Life is like a camera.
Just focus on what's important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don't turn out – take another shot.

http://www.flickr.com/photos/totallybananas/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
XXXL
Memoriam
Memoriam
BerichtenCOLON 1391
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2009 16:23
WoonplaatsCOLON Doeternietoe

Die old look is helemaal geslaagd! Vooral op nummer 1 kan ik helemaal niets vinden wat naar het heden verwijst. Je moet, denk ik, nog wel bij nummer 2 die vliegtuigstreep wegpoetsen.
Groet,
Gerard

You only live twice!

Flickr
@BigfootGerard
Road8
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3186
GeregistreerdCOLON 08 Feb 2008 18:25
CONTACTCOLON

ik vind het ook geslaagd, maar wel een paar kleine kritiekpuntjes.
de serie is qua kleur niet helemaal hetzelfde, ik vind het persoonlijk mooier als de bewerking hetzelfde is in een serie.
op 1 en 3 zitten in de lucht hinderlijke vegen, ik denk dat het wolkjes zijn of zo, die door de bewerking als een veeg naar voren komen.
voor de rest mooi gedaan, lijken wel prentbriefkaarten, dus je opzet voor de 'oude look' is geslaagd Richard.
vr.gr. Roland

flickr | Canon 50D | Canon 70-200 L f/4 USM | Canon 24-105 L f/4 IS USM| Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6 L IS USM | Lowepro Fastpack 250
Gebruikers-avatar
RReuser
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 548
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2013 11:35
WoonplaatsCOLON Land van Maas&Waal
CONTACTCOLON

Gerard en Roland, bedankt voor jullie reactie!

@Gerard, de witte streep is verwijderd

@Roland, dat de kleuren niet exact het zelfde zijn klopt, dit komt m.n. door het spelen met kleuren. Wat betreft de vegen, deze horen er in te zitten en geven voor mijn gevoel nog meer het 'oude' weer. Deze foto's zijn van gisteren dus een strak blauwe lucht. Ideaal voor een koud bolleke op een terrasje :)
Groet, Richard



Life is like a camera.
Just focus on what's important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don't turn out – take another shot.

http://www.flickr.com/photos/totallybananas/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
XXXL
Memoriam
Memoriam
BerichtenCOLON 1391
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2009 16:23
WoonplaatsCOLON Doeternietoe

Leuk om te zien hoe de perceptie van "oud" kan verschillen. Bij de "old Look" van de Wageningse steenfabriek kreeg ik juist als tip om er ook vlekken in te zetten. Vlekken in deze foto worden dan weer als storend ervaren. Zo heeft iedereen zijn/haar eigen interpretatie van een oude foto in een hedendaags beeld.
Groet,
Gerard

You only live twice!

Flickr
@BigfootGerard
Gebruikers-avatar
wibo53
Wedstrijdleiding
Wedstrijdleiding
BerichtenCOLON 2732
GeregistreerdCOLON 24 Apr 2013 20:22
WoonplaatsCOLON Best

Heel geslaagd. Mooi resultaat!
Apple fan, Canon volger...
Gebruikers-avatar
RReuser
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 548
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2013 11:35
WoonplaatsCOLON Land van Maas&Waal
CONTACTCOLON

Dank je Wibo.

@Gerard, zoveel mensen zoveel smaken ;)
Groet, Richard



Life is like a camera.
Just focus on what's important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don't turn out – take another shot.

http://www.flickr.com/photos/totallybananas/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
DavevdrH
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3648
GeregistreerdCOLON 14 Aug 2013 18:50
WoonplaatsCOLON Den Bosch
CONTACTCOLON

Mooi gedaan Richard!
Groet,

Dave

| Sony a77 |
| Sigma 17-35 f/2.8-4 DG EX ASP | Tamron AF70-300 f/4-5.6 di Macro | Tamron SP 90mm F/2.8 Di Macro 1:1 USD |
| Metz 48 AF-1 |
Zie ook:
flickr
OYPO
Gebruikers-avatar
RReuser
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 548
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2013 11:35
WoonplaatsCOLON Land van Maas&Waal
CONTACTCOLON

Dank je Dave
Groet, Richard



Life is like a camera.
Just focus on what's important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don't turn out – take another shot.

http://www.flickr.com/photos/totallybananas/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
alsatian
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 49
GeregistreerdCOLON 03 Jan 2014 10:34
CONTACTCOLON

Foto 1 vind ik echt een hele fijne! Ik vind de vegen wel passen in de oude look. Mooi werk!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar