Hightech Campus Eindhoven

Zet hier je (zwaar) bewerkte foto's neer. Hier komen dus geen ungeprocessde foto's maar alleen gefilterde foto's.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
mssphotography
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 24
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2011 16:53
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding




Na bewerking: Dynamic-Photo HDR
Gebruikers-avatar
Snellius85
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 309
GeregistreerdCOLON 24 Sep 2009 07:57
WoonplaatsCOLON Zeist

oei, veel te geel in mijn ogen... ze kijken daarom niet lekker weg.

Toch maar even met de witbalans spelen denk ik.
Gebruikers-avatar
mmk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2937
GeregistreerdCOLON 03 Jun 2007 15:24
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

Ben het wel een beetje met bovenstaande reactie eens. erg geel. Ik vermoed dat niet alleen de witbalans maar strooilicht de oorzaak is (hier een oude poging van mezelf die ik dan weer te donker vind). Verder denk ik dat WB niet het meest interessante gebouw op de campus is. De strip (#1) zeker wel. In elk geval zou ik voor meer ruimte rond de gebouwen kiezen, dat geeft meer rust. Zou je eens kunnen vertellen hoe je deze plaat gemaakt hebt? Misschien kunnen we dan wat gerichter tips geven.

Marc
“It's always good in photography to remember who has the brain and what is the tool” (Alister Benn in 'Seeing the Unseen')
mssphotography
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 24
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2011 16:53
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

niet te vergeten dat het HDR is + Tone Mapping he. het moet allemaal een beetje drastisch zijn
Gebruikers-avatar
mmk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2937
GeregistreerdCOLON 03 Jun 2007 15:24
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

Sorry, maar dat komt er voor mij niet uit. Ik vind het vooral (ietwat overdreven misschien) vlakke platen gworden.
“It's always good in photography to remember who has the brain and what is the tool” (Alister Benn in 'Seeing the Unseen')
Pieterr
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6580
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2009 19:49

Ik deel de mening van de voorgangers wat betreft kleurgebruik. Het HDR zie ik er ook niet echt aan af. (Maar dat kan ook een voordeel zijn, want soms vind ik die HDR effecten vreselijk... :wink: )


mmk schreefCOLONVerder denk ik dat WB niet het meest interessante gebouw op de campus is.
Hé, nog iemand die deze gebouwen bij hun oude naam kent. :wink:
Een van de meest interessante gebouwen WAX (later WLC) is helaas al jaren geleden gesloopt.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar