Joy

Zet hier je (zwaar) bewerkte foto's neer. Hier komen dus geen ungeprocessde foto's maar alleen gefilterde foto's.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Catonephew
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 19
GeregistreerdCOLON 25 Okt 2005 19:44
WoonplaatsCOLON Nieuwstadt
CONTACTCOLON

[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... _id=155118[/img]

Dit is mijn eerste post. Eindelijk gelukt! Dit is de hond van een vriendin van mij. Een lief hondje, maar ze kan erg lijdend kijken. Ik ben dan ook tevreden over deze foto. Ben benieuwd hoe jullie hem vinden.
Canon 350D; Canon zoom 18-55 EFS, EOS650, Speedlite 430EX, Canon Zoom 70-300mm EF f4-5.6 III; Nikon Coolpix 995
Gebruikers-avatar
valkenburg
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 607
GeregistreerdCOLON 06 Aug 2008 22:32
WoonplaatsCOLON Rosmalen
CONTACTCOLON

Oooh... wat kijkt tie zielig. Houdt tie er niet van om op de foto gezet te worden??

Leuke foto, misschien jamer dat de neus niet scherp is.
Wel mooi tegen de zwarte achtergrond.

Gr. Leo
Laatst gewijzigd door 1 op valkenburg, in totaal 5 keer gewijzigd.
Catonephew
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 19
GeregistreerdCOLON 25 Okt 2005 19:44
WoonplaatsCOLON Nieuwstadt
CONTACTCOLON

Ze zat toevallig op een zwarte bank en hoefde niet te poseren, geloof dat ze zich meer afvroeg wat er in de keuken te doen was. Ja, die neus, dat was me ook opgevallen, maar ik dacht dat het toch wel kon.
Canon 350D; Canon zoom 18-55 EFS, EOS650, Speedlite 430EX, Canon Zoom 70-300mm EF f4-5.6 III; Nikon Coolpix 995
Gebruikers-avatar
Mootje
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 35
GeregistreerdCOLON 12 Aug 2009 19:00
WoonplaatsCOLON Noord-Limburg

Ik vind hem geslaagd hoor! De focus ligt daar waar hij hoort te liggen, op die prachtige ogen! Daardoor stoort het niet dat de neus niet scherp is, daar wordt je blik niet naartoegezogen.
Monique.
Gebruikers-avatar
Renate~B
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2942
GeregistreerdCOLON 03 Jun 2007 10:25
WoonplaatsCOLON Een plek onder de zon.
CONTACTCOLON

Wat een geweldige leuke uitdrukking van het beest haha
Goed gezien joh.

maar waarom staat deze in digital art?
“Everybody is a genius.
but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.”
c.pennekamp
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2279
GeregistreerdCOLON 12 Feb 2005 15:04
WoonplaatsCOLON Grootebroek NH
CONTACTCOLON

Een mooie aparte niet alledaagse fotokijk op deze hond.

Dat kan een foto ook mooi maken prima geslaagde foto dus.

Groeten Cor.
Bekijk ook eens mijn fotowebsite: www.corpennekamp.nl
Catonephew
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 19
GeregistreerdCOLON 25 Okt 2005 19:44
WoonplaatsCOLON Nieuwstadt
CONTACTCOLON

Dank voor de fijne reacties.
Renate, ik wist niet precies wat ik ermee moest, ik heb wat plukjes haar weggekloond, de ogen wat verscherpt en de kleurzweem uit de vacht gehaald. Voor een gewone foto vond ik het net iets teveel geshop.
Canon 350D; Canon zoom 18-55 EFS, EOS650, Speedlite 430EX, Canon Zoom 70-300mm EF f4-5.6 III; Nikon Coolpix 995
Gebruikers-avatar
Scubadero
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 939
GeregistreerdCOLON 09 Jul 2008 16:10
WoonplaatsCOLON Zaandam

ik heb wat plukjes haar weggekloond, de ogen wat verscherpt en de kleurzweem uit de vacht gehaald
Dat is toch normaal dat je dit soort dingen doet? Sterker nog, je moet het doen :wink: en na het verkleinen moet je zeker verscherpen.

Ik vind het een hele mooie plaat. Prachtige kop en goed in beeld gebracht.
Laatst gewijzigd door 1 op Scubadero, in totaal 5 keer gewijzigd.
Groet,
Deen.

500 px
Catonephew
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 19
GeregistreerdCOLON 25 Okt 2005 19:44
WoonplaatsCOLON Nieuwstadt
CONTACTCOLON

Ik ben lid van een fotoclub waar dingen als shoppen en verscherpen niet echt gewaardeerd worden. Misschien vandaar ......
Canon 350D; Canon zoom 18-55 EFS, EOS650, Speedlite 430EX, Canon Zoom 70-300mm EF f4-5.6 III; Nikon Coolpix 995
Gebruikers-avatar
Scubadero
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 939
GeregistreerdCOLON 09 Jul 2008 16:10
WoonplaatsCOLON Zaandam

In mijn club (ik ben daar het enigste lid van :lol: ) is nabewerking gelukkig toegestaan....
Groet,
Deen.

500 px
Gebruikers-avatar
Closeshooter
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 8318
GeregistreerdCOLON 19 Jun 2006 09:05

wordt tijd dat die fotoclubs eens met hun tijd meegaan, nabewerking is nou eenmaal een wezenlijk onderdeel van digitale fotografie, ik moest vroeger bij het analoog afdrukken ook allerlei kunstgrepen uithalen (doordrukken, tegenhouden etc...) om tot een mooi eindresultaat te komen.

Maar de foto is erg mooi, mede door de compo, belichting en de blik natuurlijk.
Fotograferen is kijken niet klikken.
Catonephew
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 19
GeregistreerdCOLON 25 Okt 2005 19:44
WoonplaatsCOLON Nieuwstadt
CONTACTCOLON

Bedankt! En wat die fotoclubs betreft: ik ben het met je eens maar niet iedereen heeft de mogelijkheden die ik en veel anderen wel hebben, er zijn mensen met eigenlijk enkel een camera - gelukkig meestal wel digitaal, dus ik denk dat ze zo proberen te voorkomen dat de één met volledig bewerkte foto's komt terwijl de ander alleen maar iets kan laten zien wat zo uit de camera komt ....... of zo....
Canon 350D; Canon zoom 18-55 EFS, EOS650, Speedlite 430EX, Canon Zoom 70-300mm EF f4-5.6 III; Nikon Coolpix 995
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar