Achtergrond

Zet hier je (zwaar) bewerkte foto's neer. Hier komen dus geen ungeprocessde foto's maar alleen gefilterde foto's.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

In 2010 wil ik eens serieus naar mijn PS-skills kijken. Gewoon een goede stap vooruit maken.

Momenteel kom ik bijvoorbeeld tot het volgende:

[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... _id=154635[/img]

Ik ben heus niet ontevreden hoor, maar ik denk dat ik nog veel meer met PS zou kunnen
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
Gebruikers-avatar
Hayo
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 238
GeregistreerdCOLON 20 Okt 2008 13:19
WoonplaatsCOLON Den Haag
CONTACTCOLON

Ik ben ook niet ontevreden hoor :lol: , sterker nog ik vind de foto prachtig geworden goed bedacht ook dat Benji nog een keer terug komt alleen dan in de achtergrond.
Canon 60D|Canon EOS 350D|Tamron 17-50MM F/2.8|EF-S 18-55MM|EF-S 55-250MM IS|Canon Speedlite 430EX II|Konig Photo Tripod 30|Lowepro Slingshot 200 AW|Lowepro Nova 1 AW|Praktika MTL3 met Pentacon 50mm F/1.8
FLICKR
Gebruikers-avatar
peter b
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 557
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2008 19:07
WoonplaatsCOLON almere

Ik wou dat ik dat kon :shock: Ik vind het super gedaan
[size=59][color=blue]Canon EOS 7D+bg | EF-S 10-22mm | EF-S 17-55mm f2.8 IS | EF 24-105 f4.0 IS | EF 70-200mm f2.8 IS | EF 300mm f4.0 IS | EF 100mm f2.8 macro | 580EX II | Canon 1.4x | Manfrotto tripod[/color][/size]
Gebruikers-avatar
Daimler
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1051
GeregistreerdCOLON 14 Jun 2009 14:36
WoonplaatsCOLON Zoetermeer

Ik vind em ook top lekkere velle kleurtjes en lekker scherp.


Gr Rob
[size=75]5DMarkII/ 50D/Canon EF24-105mm F4 IS USM [color=red]L[/color]/Canon70-200mm F2.8 IS USM [color=red]L[/color] /Canon EF 100-400mm 1:4.5-5.6 IS USM [color=red]L[/color]/Canon extender 1.4II /Canon Speedlite 580EXII/Sandisk Extreme III 32GB[/size]
Navigator

Ben niet kapot van de forse halo. De (2) vingers van zijn rechterhand lijken wat uit verhouding????

Peter
Gebruikers-avatar
bobvanduin
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3650
GeregistreerdCOLON 30 Dec 2004 21:47
WoonplaatsCOLON Eyrarbakki (IJsland)
CONTACTCOLON

Ik denk dat de selectie van de rechterhand te hard is. Zijn hand is nou eenmaal nscherp door een beperkte DoF, dan kun je daar geen harde selectie van maken.

Verder vind ik die Halo ook wat hard, maar jij hebt dit bewust zo gedaan dus dat zal dan een kwestie van smaak zijn.

Bob
"Light is the Language of Photography" | Joe McNally
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Overigens, de foto die ik hiervoor gebruikt heb is deze:

[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... _id=126340[/img]

Door de halo komen de vingers van de rechterhand misschien inderdaad wat dikker over dan dat ze zijn. Dat zou nog weggewerkt kunnen worden.
Ik denk dat ik rondom het haar ook nog wel wat beter zou kunnen selecteren, dat heeft nu ook een wat harde rand. Maar haar is altijd klote (waar is de tijd van de tondeuse toch gebleven?)
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
c.pennekamp
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2279
GeregistreerdCOLON 12 Feb 2005 15:04
WoonplaatsCOLON Grootebroek NH
CONTACTCOLON

Knap werk.

Maar ik denk dat hij zonder de halo's sterker cq strakker is,plus een wat strakker lettertype iets in de geest van je naam in de foto.Ik denk dat het samen meer een geheel word, de foto herhalende factor is wel erg mooi.

Het is maar gedachte gang van mijner zijds hoor :wink:

Groeten Cor...
Bekijk ook eens mijn fotowebsite: www.corpennekamp.nl
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar