Wolkenblaas

Zet hier je (zwaar) bewerkte foto's neer. Hier komen dus geen ungeprocessde foto's maar alleen gefilterde foto's.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
MarieCanon
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1998
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2009 11:48
CONTACTCOLON

Duidelijk dat deze in digital art thuishoort. Ik heb het idee, maar kan het mishebben hoor, dat men hier niet zo weg is van digital (overdreven) art. Maar misschien heb ik het mis en ik wil ook niet iedereen over één scheer kammen. Dus ben benieuwd naar de reacties.
Ik vond hem zelf nogal geinig vandaar dat ik 'm post.

Groetjes, MarieCanon

# 01
[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... _id=143978[/img]
[i]400+7D's & 577mm's + 430 flitsen...[/i]
That's right, I'm checking out your body!
Gebruikers-avatar
Serpent
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 67
GeregistreerdCOLON 31 Jan 2009 23:31

mijn kind vroeg alijd waar de wolken vandaan komen , ik wees dan naar de schoorstenen waar waterdamp uit komt ,en vertelde dat ie pijpen de wolken maakte , dank zij jou kan ik dit uitbreiden

wel zou ik het van gezicht de randen wat minder scherp maken zodat het minder geplakt lijkt , verders is het zonder meer een leuk idee ,
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen.
Gebruikers-avatar
MarieCanon
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1998
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2009 11:48
CONTACTCOLON

Serpent, dat wilde ik inderdaad doen. Heb mijn hoofd erover gebroken en kreeg het niet voor elkaar. Ik werk met Photoshop. Kun je tips geven?
[i]400+7D's & 577mm's + 430 flitsen...[/i]
That's right, I'm checking out your body!
Gebruikers-avatar
Peter-digitaal
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 212
GeregistreerdCOLON 25 Jun 2009 23:15
WoonplaatsCOLON Deil
CONTACTCOLON

Kan het wel waarderen. Mooi gedaan.

Gr. Peter-Digitaal
Eos 50D | Canon EF-s 15-85 f/3.5-5.6 IS USM | Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6 L IS USM | Canon EF 100mm f/2.8 L Macro IS USM | Spyder 3 pro
C8080
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 954
GeregistreerdCOLON 20 Aug 2006 16:50

Leuk bedacht!

Ik hou zeker wel van digital art, misschien is het wel meer iets voor de jongere generatie.
Wat ik alleen vaak jammer vind is dat veel art duidelijk zichtbaar knip en plakwerk is.

Tip voor je randen: Ga er heel voorzichtig langs met middelgrote, zachte brush (hardness zo rond de 40 - 60%).
Er gaat even wat tijd in zitten, maar dan heb je wel een mooi resultaat.
Sunnyboy
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4426
GeregistreerdCOLON 14 Sep 2007 13:11

Wat een aparte plaat. Op deze manier digital art vind ik mooi. Ik ben niet zo van de mozaiek foto's maar ja dat is smaak. Deze is prachtig.

Gr. Chris :wink:
Gebruikers-avatar
Dimitri
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4483
GeregistreerdCOLON 07 Okt 2008 11:28
CONTACTCOLON

Wat ben je weer lekker bezig Marieke.

Hie hou ik wel van, leuke creatieve geest heb je!
Ik denk als je de tip van C8080 toepast
dat het helemaal een topper is!

Gr Dimitri
Gebruikers-avatar
j.jennekens
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 15258
GeregistreerdCOLON 03 Jan 2008 22:32
WoonplaatsCOLON Kunrade/Voerendaal (Zuid-Limburg)

Marieke, heel leuk idee en ik vind het ook een mooie plaat.
Zoiets lijkt voor mij nou niet weggelegd want ik zou niet weten hoe je dat gedaan hebt!

Jo :wink:
"De ontwikkeling gaat door zonder dat er nog ontwikkeling aan te pas komt!"
"Niet iedere foto is een plaatje"
KLIK OOK EENS HIER
Gebruikers-avatar
svdveen
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 986
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2006 17:30
WoonplaatsCOLON Doetinchem

Ik ben zo iemand die het vaak niet zo heeft met overdreven digitale art. Maar dit is een voorbeeld van wat me wel erg aanspreekt. Er is natuur in verwerkt, het is niet schreeuwerig, er zit een verhaal in, en er zit iets persoonlijks in door een herkenbaar gezicht.
Misschien is dat mijn enige suggestie, als er meer van het gezicht zichtbaar is wordt deze bewerking nog persoonlijker voor degene die het betreft. Ik kan me voorstellen dat hij of zij erg blij zal zijn met deze afbeelding.

Sander.
Canon 20D+350D, Canon 70-300 F/4.0-5.6 USM IS, Sigma 17-70 F/2.8-4.5 DC Macro, Canon 100mm F/2.8 Macro, Soligor tussenringen, Canon EF 50mm F/1.8II, Canon 430EX Speedlite, Manfrotto mono- en tripod, en nog wat accesoires... http://sanderbetty.blogspot.com
Gebruikers-avatar
bramos_ditaljanos
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4219
GeregistreerdCOLON 05 Jul 2008 16:01
WoonplaatsCOLON Rotterdam
CONTACTCOLON

Ik vind 'm ook leuk. Het enige wat me een beetje tegenstaat is dat de stroom wolken niet steeds dikker/breder wordt. Wat dat betreft komt het niet helemaal geloofwaardig over.

(Dat is het sowieso al niet, natuurlijk, maar toch.)
7D+BG-E7 + 50D+BG-E2N + EF-s 10-22 + EF 24-70 F2.8 L USM + EF 70-200 F4 L USM + EF 1.4x II + 580EXII + Nova 2AW / PhotoSport BP 200AW / PhotoSport BP 300AW / ProRunner BP 450 AW II / Classified 250AW + 055XPROB + 498RC2 | 500px.com/brampeerlings
c.pennekamp
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2279
GeregistreerdCOLON 12 Feb 2005 15:04
WoonplaatsCOLON Grootebroek NH
CONTACTCOLON

Mooi gedaan hoor Marie.

Leuk orgineel idee en mooi uit gevoerd er straalt zelfs een bepaalde rust van uit.

Hoe het anders moet? ..my answer is blowing in the wind.. :wink: lijkt wel toepasselijk bij deze uitvoering :wink:

Groeten Cor..
Bekijk ook eens mijn fotowebsite: www.corpennekamp.nl
Gebruikers-avatar
MarieCanon
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1998
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2009 11:48
CONTACTCOLON

svdveen schreefCOLONIk kan me voorstellen dat hij of zij erg blij zal zijn met deze afbeelding.
ZIJ is er heel blij mee ;-)
[i]400+7D's & 577mm's + 430 flitsen...[/i]
That's right, I'm checking out your body!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar