Gebouw Efteling

Zet hier je (zwaar) bewerkte foto's neer. Hier komen dus geen ungeprocessde foto's maar alleen gefilterde foto's.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Arjan1980
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 48
GeregistreerdCOLON 15 Jul 2009 19:39
WoonplaatsCOLON Zwolle
CONTACTCOLON

Afbeelding

De foto iets sprookjesachtiger gemaakt :) Ben benieuwd hoe jullie hem vinden.
[i][b]Stand still or run away, i'll shoot you with my Canon anyway...[/b][/i]
[size=67]Canon EOS 450D | EF-S 18-55mm f3.5-5.6 IS | Fujifilm FinePix S5800[/size]
Michelle91
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 115
GeregistreerdCOLON 05 Dec 2007 18:36

Vind hem mooi gelukt hoor!
Compositie vind ik eigenlijk ook wel appart. zo met die donkere wolken daarboven. Hoort echt bij de attractie.
Groetjes!

Canon 40D|BG-E2N| 50 mm 1.8 II | 18-55 |70-200 2.8 L USM| Metz 48|

Canon powershot S3/Konica minolta Z10
Gebruikers-avatar
ceesd
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 748
GeregistreerdCOLON 03 Jun 2009 17:47
WoonplaatsCOLON Westland

Hey Arjan,

Wat mij betreft een heel goede poging om een sprookjes sfeer te creëren. Een paar puntjes wil ik echter graag opmerken.
De vignettering die je gebruikt (bewust neem ik aan) lijkt niet symmetrisch. Aan de bovenkant lijkt deze duidelijker aanwezig (groter). Voor het effect had het mooier geweest als het in alle hoeken even groot was.
De harde schaduwpartijen hadden wellicht met de hooglichten tool wat opgelicht kunnen worden.
In het verder goede plaatje vind ik de bomen rechts het beeld wat verstoren. Wellicht had een wat ander standpunt beter geweest waarin de wolkenlucht nog wat meer in beeld was maar ik weet natuurlijk niet of dat überhaupt kon.

Ik hoop je hiermee van voldoende (positief bedoelde) kritiek te hebben voorzien.

grt, Cees
Een cowboy met zijn handen omhoog staat meestal niet te juichen.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar