Holy War

Zet hier je (zwaar) bewerkte foto's neer. Hier komen dus geen ungeprocessde foto's maar alleen gefilterde foto's.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
arnoy
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 472
GeregistreerdCOLON 07 Mrt 2005 08:08
WoonplaatsCOLON Kerkrade

Nog eens actief geweest met Photoshop. De foto bestaat uit 13 zelf gemaakte foto's. Ik heb met opzet een grote scherptediepte behouden anders zou de nadruk alleen op de helmen komen te liggen.

De titel "Holy War" refereert aan de positie van de kerk in oorlogstijd en het gevolg hiervan.

graag jullie reacties...

[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... _id=111461[/img]

edit: de vlag iets minder fel gemaakt
Laatst gewijzigd door 1 op arnoy, in totaal 20 keer gewijzigd.
Canon 40D > EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM > EF 50mm f/1.8 II > Canon IXUS 50
Jazzman
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1124
GeregistreerdCOLON 08 Okt 2007 17:28
WoonplaatsCOLON Tiel
CONTACTCOLON

Gave compositie. Alleen vind ik de vlag té rood. Hij valt te veel op en trekt de aandacht weg van de rest v.d. plaat :)
Maurice Krijtenberg - [url]http://www.krijtenberg.nl[/url]
[size=75]Canon EOS 40D + Sigma 17-70mm f/2.8-4.5 DC Macro + EF 50mm 1.8 II + Metz 58 AF-1[/size]
Gebruikers-avatar
arnoy
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 472
GeregistreerdCOLON 07 Mrt 2005 08:08
WoonplaatsCOLON Kerkrade

eigenlijk wou ik 'm inderdaad laten opvallen, maar misschien iets teveel van het goede. Je hebt gelijk. Ik heb de vlag iets minder fel gemaakt.
Canon 40D > EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM > EF 50mm f/1.8 II > Canon IXUS 50
c.pennekamp
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2279
GeregistreerdCOLON 12 Feb 2005 15:04
WoonplaatsCOLON Grootebroek NH
CONTACTCOLON

Knap gedaan hoor daar zit en hoop werk in.

Als gehele plaat vind ik hem wel erg druk en vol ik denk als als je vogels nou eens wegliet en dan de drie vliegtuigen verdeeld over de plaat er meer rust en balans in je foto komt.

Wat me ook opvalt is dat je twee types vliegtuigen gebruikt uit W1 en W2
bijwijze van spreken dat kan natuurlijk maar zou het niet mooier zijn om vliegtuigen uit de zelfde tijd te kiezen?

Verder knap stukje werk zeker mee doorgaan !

Groeten Cor...
Bekijk ook eens mijn fotowebsite: www.corpennekamp.nl
Gebruikers-avatar
arnoy
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 472
GeregistreerdCOLON 07 Mrt 2005 08:08
WoonplaatsCOLON Kerkrade

@ Cor: je hebt gelijk, het geheel oogt wel wat druk. Echter de gieren waren ook symbolisch bedoeld (de dood die het oorlogstuig veroorzaakt). Van de verschillende vliegtuigen was ik me wel bewust want ik wou naar oorlog in het algemeen refereren. De helmen behoren trouwens tot een WO-I monument in Luik en de tank is ook WO-II. Ik heb overigens bij het samenstellen het met minder vogels en vliegtuigen geprobeerd maar ook dat keek niet lekker omdat het onderste gedeelte van de foto dan druk bezet is en de bovenkant was er te weinig te zien. Dit was een soort compromis. Misschien dat ik later de foto eens geheel nieuw componeer...
Bedankt voor je reactie.
Canon 40D > EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM > EF 50mm f/1.8 II > Canon IXUS 50
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar