Photoshop elements 8 vraag

Alles over computers, websites en software voor camera en PC.

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
XXXL
Memoriam
Memoriam
BerichtenCOLON 1391
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2009 16:23
WoonplaatsCOLON Doeternietoe

Gisteren eens voorzichting begonnen met de editor van PE. Onder de kop "volledige bewerking" krijg je links de gereedschapskist in beeld. Maar waar ik ook op druk, op de foto blijft alleen het handje zichtbaar. :roll:

Wat doe ik verkeerd?

Gr.
GErard
Gebruikers-avatar
keesvdh
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1093
GeregistreerdCOLON 25 Nov 2009 20:04
WoonplaatsCOLON Oosterland

Gebruikers-avatar
dutchy
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 522
GeregistreerdCOLON 06 Mrt 2008 14:22
WoonplaatsCOLON Zuid Duitsland
CONTACTCOLON

heb je de licentie gecontroleerd. Ik ken dat als je 30 dagen proefperiode van adobe photoshop afgelopen is ook. Dan blijft alleen het handje zichtbaar en kan je niets doen.
Eos 50D | Tokina Macro 100mm F2.8 D | EF 70-200 F/4 L USM | Sigma 17-70mm 1:2,8-4,5 | Sigma 10-20mm 1:4-5,6 | Sigma EF-530 DG Super

http://www.diebouwmeesters.de" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
XXXL
Memoriam
Memoriam
BerichtenCOLON 1391
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2009 16:23
WoonplaatsCOLON Doeternietoe

heb je de licentie gecontroleerd. Ik ken dat als je 30 dagen proefperiode van adobe photoshop afgelopen is ook. Dan blijft alleen het handje zichtbaar en kan je niets doen.
Het is een legale, gekochte versie. Maar op die DVD staat inderdaad ook een 30 dagen proefversie. Gisteren kreeg ik eerst de vraag of ik wilde registreren, en aangezien het al een tijdje op de computer staat maar ik momenteel een chronisch gebrek aan tijd heb.......... Bedankt voor de tip!

Gr.
Gerard
Gebruikers-avatar
loos1970
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 71
GeregistreerdCOLON 28 Sep 2005 19:18
WoonplaatsCOLON Almere

Het zou ook een bekend foutje van Adobe kunnen zijn. Indesign, Illustrator en Photoshop hebben die kuur ook wel eens. Klik dan eens met je muis op het gereedschappalet terwijl je de spatiebalk ingedrukt houdt. Hier op het werk (en thuis) wil dat wel eens werken)
There are always two people in every picture: the photographer and the viewer. - Ansel Adams
Gebruikers-avatar
XXXL
Memoriam
Memoriam
BerichtenCOLON 1391
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2009 16:23
WoonplaatsCOLON Doeternietoe

"vraag niet hoe het kan, maar geniet er van"

Ik heb mijn PSE op twee computers geïnstalleerd, nl de vaste (snellere) en de laptop. De beschreven problemen had ik op de laptop.

Op de vaste compu had ik PSE geregistreerd, die deed het dan ook perfect. REgistreren op de laptop dus ook maar doen...... Alleen was daar nergens meer iets te vinden over registratie. Uiteindelijk maar gaan spitten op de on line helpfunctie, maar niets zinnigs gevonden. Daarna toch maar weer eens geprobeerd de toolbox te gebruiken en, tadaaaa, die deed het gewoon. Geintje van Adobe? :?
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar