NIK collection nu gratis te downloaden

Alles over computers, websites en software voor camera en PC.

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Dankzij een topic bij de huren:
Jur schreefCOLONVraag niet hoe het kan, maar profiteer ervan!!

https://plus.google.com/+NikCollection/ ... FGsG2Di7EK

https://www.google.com/nikcollection/

LJ-Jochem schreefCOLONDe zeer goede plugin collectie van NIK is nu gratis te downloaden. Google heeft besloten het gratis te maken voor iedereen :)
Today we’re making the Nik Collection available to everyone, for free.
Photo enthusiasts all over the world use the Nik Collection to get the best out of their images every day. As we continue to focus our long-term investments in building incredible photo editing tools for mobile, including Google Photos and Snapseed, we’ve decided to make the Nik Collection desktop suite available for free, so that now anyone can use it.
The Nik Collection is comprised of seven desktop plug-ins that provide a powerful range of photo editing capabilities -- from filter applications that improve color correction, to retouching and creative effects, to image sharpening that brings out all the hidden details, to the ability to make adjustments to the color and tonality of images.
Starting March 24, 2016, the latest Nik Collection will be freely available to download: Analog Efex Pro, Color Efex Pro, Silver Efex Pro, Viveza, HDR Efex Pro, Sharpener Pro and Dfine. If you purchased the Nik Collection in 2016, you will receive a full refund, which we’ll automatically issue back to you in the coming days.
We’re excited to bring the powerful photo editing tools once only used by professionals to even more people now.
http://www.google.com/nikcollection
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Gebruikers-avatar
VFRood
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3567
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2006 16:02
WoonplaatsCOLON Prov. Groningen

24 maart.....
Foto's niet zichtbaar. Heb mijn photobucket account opgeheven ivm chantage door photobucket. Ik zal beginnen met een nieuwe provider.
Gebruikers-avatar
frank
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1454
GeregistreerdCOLON 02 Nov 2004 22:02
WoonplaatsCOLON Waalre

VFRood schreefCOLON24 maart.....
Vanaf 24 maart, net geinstalleerd :-)

gr
Frank
Gebruikers-avatar
Svennie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 830
GeregistreerdCOLON 14 Apr 2011 19:23
WoonplaatsCOLON Alkmaar
CONTACTCOLON

Ik ook, ideaal!
Gebruikers-avatar
Rocker
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 6828
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2009 09:35
WoonplaatsCOLON Zeewolde
CONTACTCOLON

Hoewel dit op zich natuurlijk mooi nieuws is, ben ik ergens toch ook bang dat dit weleens het einde van Nik kan zijn! Ik gebruik het nu al een paar jaar, ben erg blij met die plugins, maar toch voelt dit nieuws wel een beetje dubbel...
Gebruikers-avatar
VFRood
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3567
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2006 16:02
WoonplaatsCOLON Prov. Groningen

Ik denk dat ze ze ook willen gebruiken op telefoons en daarvoor heb je dan google software nodig. Meer markt. En als jij het pakket al kent van de pc is de overstap op de telefoon sneller gemaakt.
Foto's niet zichtbaar. Heb mijn photobucket account opgeheven ivm chantage door photobucket. Ik zal beginnen met een nieuwe provider.
Apple
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1143
GeregistreerdCOLON 02 Okt 2010 16:09
CONTACTCOLON

Rocker schreefCOLONHoewel dit op zich natuurlijk mooi nieuws is, ben ik ergens toch ook bang dat dit weleens het einde van Nik kan zijn! Ik gebruik het nu al een paar jaar, ben erg blij met die plugins, maar toch voelt dit nieuws wel een beetje dubbel...
Zelf ook dubbel gevoel hierbij. Gebruik de software zelf zelden of niet, maar als je de update geschiedenis bekijkt. De laatste kleine big fixes zijn van juli 2015. En afgelopen jaar zijn er drie keer bug fixes geweest, waarvan één enkel voor OS X gebruikers. In 2014 zijn de laatste echte updates geweest aan het pakket.
https://support.google.com/nikcollectio ... 0822?hl=en
* Wagner-fotografie - Workshops fotografie -_- april 2016 & 2017 Reisfotografie @ Bali & Jakarta Indonesië
.
Gebruikers-avatar
VFRood
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3567
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2006 16:02
WoonplaatsCOLON Prov. Groningen

Wat goed is moet je goed laten vind ik :D
Foto's niet zichtbaar. Heb mijn photobucket account opgeheven ivm chantage door photobucket. Ik zal beginnen met een nieuwe provider.
Gebruikers-avatar
Rocker
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 6828
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2009 09:35
WoonplaatsCOLON Zeewolde
CONTACTCOLON

Apple schreefCOLONDe laatste kleine big fixes zijn van juli 2015. En afgelopen jaar zijn er drie keer bug fixes geweest
Klopt, sinds de overname door Google begin 2014 zijn er niet echt nieuwe ontwikkelingen meer geweest. En dat is best jammer!
Er zijn genoeg andere plugins die ook goed zijn, en die wel telkens weer nieuwe updates krijgen. Dus jouw mening dat als het goed is er niks meer hoeft te gebeuren deel ik wat dat betreft niet, Kars (VFRood)
Apple
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1143
GeregistreerdCOLON 02 Okt 2010 16:09
CONTACTCOLON

Heb in verleden aardig wat geld betaald en dan verwacht je ook wat ontwikkelingen. En dit ligt compleet stil. Derhalve verder gekeken naar plugins van andere ontwikkelaars. De oude ontwikkelaars van NIK zijn als ik het goed heb overgestapt naar Macphun. Deze plugins gebruik ik niet veel, maar als ik plugins gebruik dan is het wel deze. De NIK staan nog wel op de MACs, maar worden eigenlijk niet meer gebruikt.
Laatst gewijzigd door 1 op Apple, in totaal 25 keer gewijzigd.
* Wagner-fotografie - Workshops fotografie -_- april 2016 & 2017 Reisfotografie @ Bali & Jakarta Indonesië
.
Gebruikers-avatar
wibo53
Wedstrijdleiding
Wedstrijdleiding
BerichtenCOLON 2732
GeregistreerdCOLON 24 Apr 2013 20:22
WoonplaatsCOLON Best

Ik vrees ook voor de continuiteit. Anderzijds de presets mogelijkheden in LR CC zijn ook zodanig dat ik het nut steeds minder zie van extra software zoals NIK... Plus dar Adobe beter HDR heeft gemaakt inmiddels
Apple fan, Canon volger...
Kanon111
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 133
GeregistreerdCOLON 12 Jul 2014 13:39

Als ik het goed heb gezien, is het een trialversie, die 15 dagen kan worden gebruikt.
Kan me vergissen. Lijkt me ook logisch, anders zouden veel mensen " een dubbel gevoel hebben".
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Nou, dat dubbel gevoel had ik al toen een half jaar na aanschaf de toko overgenomen werd door Google en de prijs halveerde.

Google heeft misschien wat bug-fixes uitgebracht maar heeft NIK puur gekocht om het door te ontwikkelen voor de mobiele markt (o.a. Snapseed)
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
Gebruikers-avatar
RuBo
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 836
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2008 21:35
WoonplaatsCOLON Barendrecht

Starting March 24, 2016, the latest Nik Collection will be freely available to download: Analog Efex Pro, Color Efex Pro, Silver Efex Pro, Viveza, HDR Efex Pro, Sharpener Pro and Dfine. If you purchased the Nik Collection in 2016, you will receive a full refund, which we’ll automatically issue back to you in the coming days.
Als ik dit lees, is het toch echt de complete versie en geen trial
Ruud.
Gebruikers-avatar
VFRood
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3567
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2006 16:02
WoonplaatsCOLON Prov. Groningen

Ik heb ergens al gelezen dat iemand de aanschaf van 2016 teruggestort heeft gekregen. :D

Ik klaag niet.... heeft mij ooit 200 euro voor het pakket, 75 euro voor HDR efex pro en 75 euro voor een update van silver efex pro gekost... Maar heb er ook al jaren plezier van.

Enige module van het huidige NIK dat niet (Bijna...) door mij gebruikt wordt is Analog Efex Pro.
Foto's niet zichtbaar. Heb mijn photobucket account opgeheven ivm chantage door photobucket. Ik zal beginnen met een nieuwe provider.
Gebruikers-avatar
Foto-Xje
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 72
GeregistreerdCOLON 08 Nov 2015 01:29
WoonplaatsCOLON Valthermond (Drenthe)

Wel NIK inmiddels ook binnen, volledig eens met Rocker t.a.v. andere plugins.
Er is verder heel veel te vinden op het internet t.a.v. plugins en er is goed spul bij en ook nog eens gratis.

Geert
Foto's liegen niet, mensen wel :lol:
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar