Lightroom CC

Alles over computers, websites en software voor camera en PC.

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
Gebruikers-avatar
boko
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 779
GeregistreerdCOLON 29 Jul 2009 10:33
WoonplaatsCOLON Rijssen

ik heb hem hier nu draaien en ga er eens mee stoeien :D
Canon 7D MK2 , EF 500/F4 L IS II , 1.4x TC III , Canon 10-22mm ,Canon 24-70/F4 L IS . Ooit kom ik er wel :D
Gebruikers-avatar
boko
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 779
GeregistreerdCOLON 29 Jul 2009 10:33
WoonplaatsCOLON Rijssen

zie net dat de profielen van objectieven ook aan zijn gevuld , de 100-400 L IS mk2 staat er nu ook tussen .
Canon 7D MK2 , EF 500/F4 L IS II , 1.4x TC III , Canon 10-22mm ,Canon 24-70/F4 L IS . Ooit kom ik er wel :D
Gebruikers-avatar
wibo53
Wedstrijdleiding
Wedstrijdleiding
BerichtenCOLON 2732
GeregistreerdCOLON 24 Apr 2013 20:22
WoonplaatsCOLON Best

Ik heb m... ook draaien... stuk sneleer inderdaad factor 2 op mn MAC...
maarrrr... heb wel al 3x een crash gehad vanmorgen... hoewel na herstart de updates wel verwerkt zijn... kortom nog niet foutloos...
Apple fan, Canon volger...
Gebruikers-avatar
eMKay
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1948
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2013 09:30

Ik had de Kelby uitzending bekeken van gisteren en daar kondigden ze aan dat er korting te halen valt bij bhphoto. Dat is een Amerikaanse toko, maar het is een code download. Iemand enig idee of dit werkt/kan? Het is tenslotte CC voor dollars (en die is altijd goedkoper).

Hier het linkje: http://www.bhphotovideo.com/c/product/1 ... _plan.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Amberes
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 241
GeregistreerdCOLON 19 Sep 2013 10:46

Adobe CC bestellen en betalen in dollars heeft nooit gewerkt voor niet-amerikanen.

CC downloads voor Europa gebeuren via Ierland. Dat was vroeger voor ons een nadeel ( 23 % btw in Ierland ) maar gelukkig sinds dit jaar opgelost via de nieuwe btw-regelgeving (btw aanrekenen van het land waar het produkt gebruikt zal worden).

Ergerlijk is nog altijd dat men 9.99 dollar gewoon omzet naar 9.99 euro (+ btw).

Maar wie weet is de korting wel geldig ? Deze vraag werd ondertussen al 6 keer gesteld op de site van B&H, wellicht binnenkort een reaktie van hun.
Gebruikers-avatar
eMKay
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1948
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2013 09:30

De aanbieding is alleen vandaag nog maar geldig, dus of we het antwoord ooit zullen horen is nog maar de vraag. Ik ga er trouwens straks even een chat sessie aan wijden :)

Edit: ik heb zojuist de chat afgerond. Het antwoord: het product is alleen beschikbaar als je in Amerika woont.
Gebruikers-avatar
boko
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 779
GeregistreerdCOLON 29 Jul 2009 10:33
WoonplaatsCOLON Rijssen

ik heb de standalone kunnen downloaden :D
Canon 7D MK2 , EF 500/F4 L IS II , 1.4x TC III , Canon 10-22mm ,Canon 24-70/F4 L IS . Ooit kom ik er wel :D
Gebruikers-avatar
jackk
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 313
GeregistreerdCOLON 29 Jul 2008 11:55
WoonplaatsCOLON Noord Limburg
CONTACTCOLON

@Boko,
Waar heb je deze standalone gevonden?
Ik weet niet wat ik fout doe maar vinden ho maar.......
een Canon, wat glas, een paar lampjes en accessoires

http://www.kjkok.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
boko
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 779
GeregistreerdCOLON 29 Jul 2009 10:33
WoonplaatsCOLON Rijssen

op de site van Adobe maar het is heel omslachtig . het is een probeer versie dus FREEWARE . als het mensen interesse hebben kan ik hem op mijn server zetten en plaats ik hier ene linkje zodat je hem van mijn server kan downloaden . als de moderators dat toestaan..
Canon 7D MK2 , EF 500/F4 L IS II , 1.4x TC III , Canon 10-22mm ,Canon 24-70/F4 L IS . Ooit kom ik er wel :D
Gebruikers-avatar
Rijk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3205
GeregistreerdCOLON 22 Jul 2007 22:10
WoonplaatsCOLON Vleuten
CONTACTCOLON

Alles is hier weer up to date en draait als een malle. Wel lekker die snelheidsverbetering. Zag per toeval dat vanaf 21 april ook Lightroom Mobile voor android tablets ondersteund word dus die ook gelijk geinstaleerd.
één plaatje zegt meer dan duizend woorden
kijk ook eens op flickr
Gebruikers-avatar
eMKay
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1948
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2013 09:30

Ik heb hier een link naar de pagina waarop je m kan kopen:

http://www.adobe.com/nl/products/photos ... sions.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Geen links naar downloads op andere websites dan Adobe zelf aub.
Gebruikers-avatar
hdb
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1571
GeregistreerdCOLON 26 Apr 2006 07:00

Dat is een link naar een lijst met functies van de diverse versie.

Zie mijn link op de eerste pagina:
hdb schreefCOLONLR 6 kan je kopen via de website van Abode.
Ga naar Abobe.nl, klik op menu en dan op alle producten.
Je komt dan hier terecht.

Hans.
Gebruikers-avatar
eMKay
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1948
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2013 09:30

En onderaan staat een knop bij lightroom 6 nu kopen... ;)
Gebruikers-avatar
boko
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 779
GeregistreerdCOLON 29 Jul 2009 10:33
WoonplaatsCOLON Rijssen

En als je hem nu niet kopen wil maar alleen het bestand (proef versie) wil downloaden ?
Sommigen willen hem alleen eerst proberen zonder hem gelijk te kopen.
Canon 7D MK2 , EF 500/F4 L IS II , 1.4x TC III , Canon 10-22mm ,Canon 24-70/F4 L IS . Ooit kom ik er wel :D
Gebruikers-avatar
eMKay
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1948
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2013 09:30

Wees vrij om een link naar de Adobe website plaatsen waar deze te downloaden is.

Edit: ik heb zelf even gezocht en Lightroom 6 (de niet-CC versie) is onvindbaar op de adobe website (als je googled zijn er wel andere bronnen, maar die ga ik hier niet plaatsen). Je kan natuurlijk de CC versie uitproberen via deze link https://helpx.adobe.com/nl/creative-clo ... rials.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Apple
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1143
GeregistreerdCOLON 02 Okt 2010 16:09
CONTACTCOLON

Als je niet wilt kopen, maar eerst proberen dan download je de 30 dagen trail.
https://creative.adobe.com/nl/products/ ... /lightroom" onclick="window.open(this.href);return false;

Persoonlijk verkies ik de CC oplossing dan krijg je alle updates en heb je de mobile apps erbij en photoshop CC. De mobile apps en PS CC heb je niet als je koopt alleen bij CC. Als ik het goed begrepen heb concentreert Adobe zich met nieuwe features op het CC platform en zal de standalone niet altijd update met de nieuwe features.
* Wagner-fotografie - Workshops fotografie -_- april 2016 & 2017 Reisfotografie @ Bali & Jakarta Indonesië
.
Gebruikers-avatar
boko
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 779
GeregistreerdCOLON 29 Jul 2009 10:33
WoonplaatsCOLON Rijssen

eMKay schreefCOLONWees vrij om een link naar de Adobe website plaatsen waar deze te downloaden is.
dat is erg omslachtig , omdat je er niet op een gewone manier kan komen , je moet allerlei stappen ondernemen om het bestand te kunnen downloaden , je ziet de link staan alleen kin je er niet op klikken . vandaar dat ik vroeg of ik een directe link mocht plaatsen (gezien het FREEWARE is , maar helaas :? .

mochten er toch mensen interesse hebben stuur maar en PBje.
Canon 7D MK2 , EF 500/F4 L IS II , 1.4x TC III , Canon 10-22mm ,Canon 24-70/F4 L IS . Ooit kom ik er wel :D
Apple
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1143
GeregistreerdCOLON 02 Okt 2010 16:09
CONTACTCOLON

De geplaatste link geeft je toegang tot de gratis versie. Alleen Adobe vraagt aan je om een e-mail adres etc. Waarom zou je dit dan via andere weg willen downloaden. ? Of denk ik weer te makkelijk :D
* Wagner-fotografie - Workshops fotografie -_- april 2016 & 2017 Reisfotografie @ Bali & Jakarta Indonesië
.
Gebruikers-avatar
boko
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 779
GeregistreerdCOLON 29 Jul 2009 10:33
WoonplaatsCOLON Rijssen

Apple schreefCOLONDe geplaatste link geeft je toegang tot de gratis versie. Alleen Adobe vraagt aan je om een e-mail adres etc. Waarom zou je dit dan via andere weg willen downloaden. ? Of denk ik weer te makkelijk :D
ja omdat je dan een online bestand download van 630 KB en de volledige download is 744 MB
Canon 7D MK2 , EF 500/F4 L IS II , 1.4x TC III , Canon 10-22mm ,Canon 24-70/F4 L IS . Ooit kom ik er wel :D
Apple
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1143
GeregistreerdCOLON 02 Okt 2010 16:09
CONTACTCOLON

Je download uiteindelijk nog steeds de standalone versie. CC draait niet in de cloud maar lokaal. Alleen dien je eens in de zoveel dagen keer online te zijn om je licentie te verifiëren. Zie het probleem niet om gewoon via de Adobe website de trail versie te verkrijgen.
* Wagner-fotografie - Workshops fotografie -_- april 2016 & 2017 Reisfotografie @ Bali & Jakarta Indonesië
.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar