foto's op de Ipad

Alles over computers, websites en software voor camera en PC.

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
H143
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 63
GeregistreerdCOLON 15 Jul 2012 18:15

al enige tijd ben ik opzoek naar een app om mijn foto's op de ipad te kunnen bekijken.
ik zet al mijn foto's op Flicker en wil ze dan via een app op de ipad kunnen bekijken.
nu zijn hier meerdere apps voor maar deze laten ook foto's van derden zien en wil graag alleen mijn eigen foto's bekijken.
vroeger had ik wel een soortgelijke app voor picassa maar vind flicker een stuk fijner werken.

welke app gebruiken jullie hiervoor?
snarie

gewoon de app van flickr zelf, maar ik heb dan ook een android tablet, misschien dat apple een flickr app heeft?
H143
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 63
GeregistreerdCOLON 15 Jul 2012 18:15

Flicker heeft helaas nog geen ipad app.
op mn smartphone heb ik wel de flicker app draaien hier werkt hij wel goed op
MvdE
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 602
GeregistreerdCOLON 04 Mrt 2013 19:18

Er is inderdaad wel een app voor de iPhone, niet voor de iPad, gek genoeg.
Er zijn wel een paar apps van andere partijen, vaak gratis.
Ik zou gewoon eerst zo'n gratis app proberen en dan kijken of die doet wat hij moet doen. Volgens mij laten ze allemaal foto's van anderen zien, want dat is nou eenmaal het idee van Flickr.

Anders kan je iCloud gebruiken. Dan zie je alleen je eigen foto's en dat werkt native.
Jef-W
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4021
GeregistreerdCOLON 14 Mei 2011 20:12
WoonplaatsCOLON Hengelo (O)
CONTACTCOLON

Er is wel degelijk een ipad app voor flickr(werkt ook op de iPhone), deze heet "flickstackr for flickr"

Werkt perfect.

<Jeffry>
Mijn site: www.jeffrywesterhoff.nl
Tevens op: flickr
MvdE
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 602
GeregistreerdCOLON 04 Mrt 2013 19:18

Jef-W schreefCOLONEr is wel degelijk een ipad app voor flickr(werkt ook op de iPhone), deze heet "flickstackr for flickr"

Werkt perfect.

<Jeffry>
Die app is van iPont software en niet van Yahoo. Er is geen originele app voor de iPad.
Amberes
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 241
GeregistreerdCOLON 19 Sep 2013 10:46

Je kan toch gewoon de flickr. website openen en de foto's bekijken (in je browser Safari).

Anders zoiets als : https://itunes.apple.com/us/app/flickr- ... 07682?mt=8" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
DavevdrH
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3648
GeregistreerdCOLON 14 Aug 2013 18:50
WoonplaatsCOLON Den Bosch
CONTACTCOLON

Niet zeker of het wat is, maar je zou ook m.flickr.com kunnen proberen in je browser...
Groet,

Dave

| Sony a77 |
| Sigma 17-35 f/2.8-4 DG EX ASP | Tamron AF70-300 f/4-5.6 di Macro | Tamron SP 90mm F/2.8 Di Macro 1:1 USD |
| Metz 48 AF-1 |
Zie ook:
flickr
OYPO
Gebruikers-avatar
Mozes
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 697
GeregistreerdCOLON 12 Dec 2012 07:43
WoonplaatsCOLON AccountKiller
CONTACTCOLON

H143 schreefCOLONal enige tijd ben ik opzoek naar een app om mijn foto's op de ipad te kunnen bekijken.
ik zet al mijn foto's op Flicker en wil ze dan via een app op de ipad kunnen bekijken.
nu zijn hier meerdere apps voor maar deze laten ook foto's van derden zien en wil graag alleen mijn eigen foto's bekijken.
vroeger had ik wel een soortgelijke app voor picassa maar vind flicker een stuk fijner werken.

welke app gebruiken jullie hiervoor?
Als je inlogt, dan zie je toch je eigen fotos :?:
https://www.accountkiller.com/removal-requested" onclick="window.open(this.href);return false;
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar