Ervaringen guusverschuren.nl

Ervaringen met fotozaken, winkels en leveranciers, zoals serviceverlening, afhandeling van problemen, printkwaliteit en verzendtijd.

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
sterrenstelsel
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 67
GeregistreerdCOLON 23 Apr 2011 06:37

Ik wil iets op de website van http://www.guusverschuren.nl" onclick="window.open(this.href);return false; bestellen.
Heeft iemand ervaringen met deze site dan wil ik dat graag weten.
Bij voorbaat mijn dank.

MVG Rob
Sharky
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 262
GeregistreerdCOLON 02 Feb 2009 11:24

Website ziet er op zich goed uit doet aan alle keurmerken mee, zelf geen ervaring.
Let op mocht je een EOS 7D body willen bestellen klik dan wel de goede aan er staan er n.l. twee exact dezelfde vlak onder elkaar met maar liefst € 117,00 prijsverschil!

Gr. Jan
sterrenstelsel
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 67
GeregistreerdCOLON 23 Apr 2011 06:37

Sharky schreefCOLONWebsite ziet er op zich goed uit doet aan alle keurmerken mee, zelf geen ervaring.
Let op mocht je een EOS 7D body willen bestellen klik dan wel de goede aan er staan er n.l. twee exact dezelfde vlak onder elkaar met maar liefst € 117,00 prijsverschil!

Gr. Jan
Hallo Jan de keur merken heb ik ook gezien maar dat zegt niet alles.
Ik ben altijd terughoudend met een online winkel.
Nee ik wil geen 7D kopen dat doe ik nooit via een webwinkel ik wil een rugzak kopen.
Maar ik twijfel de rugzak is wel een stuk goedkoper als in een andere winkel.

MVG Rob
Gebruikers-avatar
G'tje
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 290
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2009 13:34
WoonplaatsCOLON Enschede

Ik heb er een keer een objectief besteld. Snel en keurig geleverd voor een zeer concurrerende prijs.
Sommige elektronica artikelen van BOL gaan ook via guusverschuuren.nl. Ik zou er met een gerust hart bestellen.
Grtz, Gerard.
Gebruikers-avatar
jichem
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1165
GeregistreerdCOLON 19 Apr 2012 14:45
WoonplaatsCOLON Emmen

Ook ik heb er via bol.com wel eens wat besteld. Altijd keurig optijd en goed geleverd!
Groeten,

Jichem
sterrenstelsel
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 67
GeregistreerdCOLON 23 Apr 2011 06:37

G'tje schreefCOLONIk heb er een keer een objectief besteld. Snel en keurig geleverd voor een zeer concurrerende prijs.
Sommige elektronica artikelen van BOL gaan ook via guusverschuuren.nl. Ik zou er met een gerust hart bestellen.
Oke dit hoor ik graag dan kan ik daar de rugzak kopen die ik wil hebben.
Dank je voor de info "G 'tje. :D
jichem schreefCOLONOok ik heb er via bol.com wel eens wat besteld. Altijd keurig optijd en goed geleverd!
Ik lees wel dat ik mij geen zorgen hoef te maken "jichem". :D

MVG Rob
Gebruikers-avatar
DavevdrH
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3648
GeregistreerdCOLON 14 Aug 2013 18:50
WoonplaatsCOLON Den Bosch
CONTACTCOLON

En gelukkig is er nog steeds de wet "Kopen op afstand" waardoor het echte risico hooguit de retourzendkosten zijn, maar zo te zien zul je die bij deze winkel niet nodig hebben
Groet,

Dave

| Sony a77 |
| Sigma 17-35 f/2.8-4 DG EX ASP | Tamron AF70-300 f/4-5.6 di Macro | Tamron SP 90mm F/2.8 Di Macro 1:1 USD |
| Metz 48 AF-1 |
Zie ook:
flickr
OYPO
addy101
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1633
GeregistreerdCOLON 28 Sep 2008 11:30

Dat een bedrijf ook via Bol.com verkoopt, maakt het niet een betrouwbaar bedrijf. Dat soort bedrijven maken alleen maar gebruik van de website van Bol, maar staan er verder los van.
Ik kijk meestal op de shopreviews op kieskeurig.nl en tweakers.net als ik een bedrijf niet ken.
[i]Das Bild ist ein Modell der Wirklichkeit - Wittgenstein[/i]
sterrenstelsel
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 67
GeregistreerdCOLON 23 Apr 2011 06:37

Het probleem is opgelost dank je wel voor alle info. :D
Dit topic mag op slot.

MVG Rob
Gebruikers-avatar
Nettie
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 994
GeregistreerdCOLON 08 Aug 2005 13:06

Ik heb er een keer een acuu voor mijn 7d gekocht snelle levering en prima service

Ik kijk meestal op http://tweakers.net/pricewatch/" onclick="window.open(this.href);return false; voor prijs vergelijk
-------------------------------------------------------
Nee ik heb geen onderschrift waar al mijn fotogear in genoemd is !!!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar