Canon Cashback actie...

Ervaringen met fotozaken, winkels en leveranciers, zoals serviceverlening, afhandeling van problemen, printkwaliteit en verzendtijd.

ModeratorCOLON Global Moderators

Gebruikers-avatar
Dward
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1567
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2012 13:08
WoonplaatsCOLON Noorwegen

Goede middag,

Zijn er hier mensen waarbij het langer dan 20 werkdagen heeft geduurd voordat het geclaimde bedrag van de laatste cashback actie op hun rekening stond? Ze geven aan het geld binnen 20 werkdagen na ontvangst van de formulieren op je rekening te storten maar ik vrees dat ze dat in mijn geval niet meer gaat lukken... Ben ik de enige?

groet,
Dward
Gebruikers-avatar
bobeldijk
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1526
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2004 17:57
CONTACTCOLON

De laatste paar dagen zal het daar ongetwijfeld heel druk zijn geweest met het verwerken van alle formulieren.

Zou ze anders gewoon even bellen en vragen hoe het ervoor staat..
Voor meer Circuitfoto's... kijk eens op www.circuitphoto.com
Bijverdienen met je [url=http://submit.shutterstock.com/?ref=277321]foto's[/url]?
Gebruikers-avatar
RPGraphix
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 283
GeregistreerdCOLON 16 Jan 2011 09:50
WoonplaatsCOLON Ergens in Noord-Holland
CONTACTCOLON

Ik heb vandaag het geld op de rekening gestort gekregen. De gegevens heb ik tussen kerst en nieuwjaar opgestuurd volgens mij, weet het niet helemaal zeker.

Groet,
Ruud
Gebruikers-avatar
Dward
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1567
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2012 13:08
WoonplaatsCOLON Noorwegen

bobeldijk schreefCOLONZou ze anders gewoon even bellen en vragen hoe het ervoor staat..
Zou ik wel willen maar kan nergens een telefoonnummer vinden. Dit stond op de site over de laatste actie maar die is inmiddels niet meer actief. Niet te achterhalen dus.
RPGraphix schreefCOLONIk heb vandaag het geld op de rekening gestort gekregen. De gegevens heb ik tussen kerst en nieuwjaar opgestuurd volgens mij, weet het niet helemaal zeker.
OK, langere wachttijd dan 20 werkdagen is dus te verwachten. Even een weekje wachten dan maar...

Groet,
Dward
GdH
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 318
GeregistreerdCOLON 27 Mei 2007 10:50

Ik heb mijn claim op 11/01 opgestuurd, kreeg op 23/01 een mailtje dat de aanvraag in behandeling was en op 30/1 stond het geld al op de rekening..... verbazingwekkend snel.
Gebruikers-avatar
Dward
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1567
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2012 13:08
WoonplaatsCOLON Noorwegen

mmm... Dat is dan wel weer heel rap...
GdH
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 318
GeregistreerdCOLON 27 Mei 2007 10:50

Wellicht geven ze mensen met een 70-200/2.8 II een voorkeursbehandeling :-).
ravon
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1480
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2007 18:33

Cashback aangevraagd op 31 december voor de 650D van mijn dochter, vandaag kreeg ik een mailtje dat het bedrag gestort is.
Er is geen box.
Jola
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 52
GeregistreerdCOLON 05 Jan 2013 10:08

Ik heb mijn camera op 3 januari gekocht en diezelfde week formulieren ingevuld en opgestuurd. Heb tot nu toe niets gezien, zelfs geen mailtje.... :(
Daffiedolf

Echt eind december besteld. Begin januari spullen naar Canon gestuurd en binnen drie weken geld teruggestort. Prima geregeld!
Gebruikers-avatar
CrisM
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 801
GeregistreerdCOLON 03 Feb 2012 19:14
WoonplaatsCOLON Genk

Bij een fotozaak in Duitsland wordt dat meteen van je rekening in mindering gebracht.
Weet niet of dat elders ook zo is.
EOS 5D MARK III | EF 24-105mm f/4 L IS USM | Canon EF 70-200mm f/4.0 L IS USM | Sigma 35mm F1.4 DG HSM A | 2 X Canon Speedlite 600EX-RT | Canon Speedlite Transmitter ST-E3-RT | Samyang 14mm F2.8 IF ED UMC
Gebruikers-avatar
karin115
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1865
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2009 23:34
WoonplaatsCOLON Aalten

Bij mij duurde het ook wel wat langer. Als je maar een bevestiging van aanmelding hebt ontvangen van Canon dan komt het wel goed hoor.
The best camera of tomorrow can’t shoot a picture today
Jola
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 52
GeregistreerdCOLON 05 Jan 2013 10:08

karin115 schreefCOLONBij mij duurde het ook wel wat langer. Als je maar een bevestiging van aanmelding hebt ontvangen van Canon dan komt het wel goed hoor.
En die heb ik dus niet gekregen, zijn ondertussen 5 weken verder :(
Gebruikers-avatar
karin115
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1865
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2009 23:34
WoonplaatsCOLON Aalten

Heb je dit bericht niet gekregen nadat je je produckt had geregistreerd op de cashback site van Canon?
Daar zat een formulier als pdf bijgesloten dat je mee moest sturen met de barcode van de verpakking. Heb je dat wel gedaan? Er staat ook bij dat onvolledige aanvragen
niet in behandeling worden genomen.

Ik dacht dat het bij mij langer had geduurd dan 20 dagen maar dat was niet zo. Ik kreeg na 19 dagen een mailtje dat het geld op mijn rekening was gestort.
Dus keurig op tijd.

Bedankt voor het registreren van je Canon actiemodel.

Je gegevens zijn opgeslagen. Na verzenden is er een registratieformulier (PDF Format) gemaakt met jouw gegevens.
Let op:
Print je registratiebevestiging uit en stuur deze samen met (een kopie van) je aankoopbon en je originele uitgeknipte barcode(s)* op voor 31 januari 2013 naar:

Canon Cashback NL
Antwoordnummer 17018
2170 VB Sassenheim
*Registraties met een kopie -, onjuiste - of zonder originele barcode worden niet in behandeling genomen
-Een postzegel is niet nodig-
Na ontvangst van alles materialen ontvang je binnen 20 werkdagen je cashbackbedrag op je rekening.
Klik hier om de PDF te downloaden.
Als je nog geen Acrobat Reader hebt om de PDF te openen, dan kan je die hier gratis en veilig downloaden.



Laatst gewijzigd door 1 op karin115, in totaal 9 keer gewijzigd.
The best camera of tomorrow can’t shoot a picture today
Jola
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 52
GeregistreerdCOLON 05 Jan 2013 10:08

Die melding kreeg ik op de website volgens mij, heb geen mail van hen ontvangen, dus heb idd dat ingevulde formulier met de barcodes en kopie aankoopbon aan het opgegeven adres verstuurd.
Nu woon ik in België maar had er nog duidelijk bij gezet dat het een nederlandse bankrekening was.
Gebruikers-avatar
karin115
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1865
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2009 23:34
WoonplaatsCOLON Aalten

Jola schreefCOLONDie melding kreeg ik op de website volgens mij, heb geen mail van hen ontvangen, dus heb idd dat ingevulde formulier met de barcodes en kopie aankoopbon aan het opgegeven adres verstuurd.
Nu woon ik in België maar had er nog duidelijk bij gezet dat het een nederlandse bankrekening was.
Dan informeer je toch even of het allemaal goed is gegaan? Dit is het mail adres: Canon <info@canon.nl> (helaas, heel algemeen dus)
En als je er dan even bijvermeldt dat het over de cashbackactie gaat dan zal het wel op de juiste afd. terecht komen. Heb je geen kopie gemaakt van het formulier, dat je die
scant en bijsluit?
The best camera of tomorrow can’t shoot a picture today
Jola
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 52
GeregistreerdCOLON 05 Jan 2013 10:08

Ik moest even zoeken maar die heb ik dus idd wel gemaakt :D Ik ga ze gelijk een mailtje sturen, dankjewel!! :D
Jola
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 52
GeregistreerdCOLON 05 Jan 2013 10:08

Zojuist een mail ontvangen van Canon met de mededeling dat mijn melding is aangekomen en ik volgende week mijn geld gestort krijg :D 8)
Gebruikers-avatar
Bollie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 413
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2012 21:15

Nog een andere cashback en ik raad jullie met klem aan om geen Samsung producten te kopen. Wij kochten een Samsung Galaxy note met een bijbehorende cashback van 50 euro. Alles netjes gedaan volgens de voorwaarden en enige tijd later een reactie van Samsung dat wij geen aanspraak kunnen maken op de casback omdat wij buiten de actieperiode reageerden. Erg vreemd omdat wij juist aanspraak maakten terwijl de actie nog stond aangegeven op hun website. Wij hebben inmiddels contact gehad met tros rader en daar wist men ons te vermelden dat wij niet de enige waren. Dit muisje gaat nog een hele lange staart krijgen, en laat Samsung een voorbeeld nemen aan Canon. Dit terwijl ik mij niet 100% aan de voorwaarden heb gehouden kreeg ik toch netjes mijn 50 euro gestort!
Om vooruit te komen moet je soms een stap terug doen...

Flickr

Canon. What else...
eos4all
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4136
GeregistreerdCOLON 24 Feb 2005 18:19

Lijkt mij een totaal niet relevante post.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar