Jullie ervaringen met top-fotoalbum en top-canvasfoto.com?

Ervaringen met fotozaken, winkels en leveranciers, zoals serviceverlening, afhandeling van problemen, printkwaliteit en verzendtijd.

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
martinculemborg
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 1164
GeregistreerdCOLON 06 Jul 2005 14:55
WoonplaatsCOLON Culemborg
CONTACTCOLON

Hoi,

Normale foto afdrukken maak ik met mijn Epson StylusPro 3800, hier ben ik enorm tevreden mee.

Ik vraag me af hoe de canvasdoeken, Dibond en fotoboeken van deze firma zijn. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik ben best veeleisend.

Groet,

Martin
www.donkfoto.nl portretfotografie familiefotografie profielfotografie bedrijfsfotografie productfotografie
Gebruikers-avatar
valkenburg
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 607
GeregistreerdCOLON 06 Aug 2008 22:32
WoonplaatsCOLON Rosmalen
CONTACTCOLON

Had tot op heden altijd foto boeken laten maken bij Profoto. Laatste keer een fotoboek laten maken bij top-fotoalbum een daar ook zeer tevreden over. Dezelfde belichtingstechniek, hetzelfde papier en dezelfde inbind techniek (vlak liggend). Top-fotoalbum is goedkoper dan profoto. Moest een album maken waarin ook oudere foto's in moesten van een mindere kwaliteit, dus had geen zin in een heel duur boek, vandaar eens bij een andere aanbieder geprobeerd, en dus ook aangenaam verrast door de kwaliteit.

Gr. Leo
Koen Smit
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 320
GeregistreerdCOLON 28 Feb 2011 07:57

Wat mij betreft ook prima. Goede kwaliteit voor de prijs.
Lisanne
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 11 Jul 2012 08:53

Ik was op zoek naar een goedkope manier om een canvas foto te laten maken en kwam dit bedrijf voor canvas foto tegen. Heeft iemand hier ervaring mee? Prijzen lijken mij gunstig als je het vergelijkt met andere online aanbieders.

[modbreak JvdH]I.v.m. Vermoeden van spam (vandaag aangemeld - eerste post) link verwijdert
Gebruikers-avatar
Geelduikbootje
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1546
GeregistreerdCOLON 19 Nov 2006 11:10
WoonplaatsCOLON Het bosch van den hertog

Weet niet waar je woont Lisanne.

Maar k'heb onlangs een (75 x 75 cm) canvas laten afdrukken bij EXPO in 's-Hertogenbosch.
Z/W negatief uit 1959, zelf vooraf bewerkt. Foto op USB stick aangeleverd als TIFF.
Printen ze ter plaatse. Na 1 uur (droogtijd) af te halen, ingeraamd en al.
Voordeel: je ziet direct het resultaat en loopt geen risico op kapot gaan onderweg.
Prijzen en voorwaarden staan op hun website.

Ik ben er zeer tevreden over.
As we live a life of ease, Every one of us has all we need
Sky of blue, and sea green, In our yellow submarine
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar