WID #95

Het populaire raadsel van EOSdigitaal: raad waar een foto gemaakt is, of wat er op staat.

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
2011*Alwin
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 413
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2014 04:14
WoonplaatsCOLON Nijmegen

Mijn vraag is simpel: Waar is dit? De naam van de kerk wil ik graag horen.

AfbeeldingUntitled by 2011*Alwin, on Flickr

Groet, Alwin.
Gebruikers-avatar
RienW
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1625
GeregistreerdCOLON 25 Feb 2012 23:10
WoonplaatsCOLON Almere

In Nijmegen?
https://www.flickr.com/photos/rienwanders
Veel te veel mooi Canon L speelgoed.
Nu met uitstekend zicht, bedankt http://www.optolia.nl
2011*Alwin
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 413
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2014 04:14
WoonplaatsCOLON Nijmegen

Nee, het is niet in Nijmegen.
Anoniem 4

This is so UK.
2011*Alwin
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 413
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2014 04:14
WoonplaatsCOLON Nijmegen

Ja, dit is inderdaad in het VK. Maar waar?
Anoniem 4

Er zijn heel veel cathedrals, churches and abbeys in het UK.
Het orgel zou kunnen helpen, want dat ziet er uit als een Victoriaans pijp orgel uit zo ongeveer het midden van de 19e eeuw.

Voor Gabriël: volgens mij kun je het vast op verzoek bespelen. Misschien leuk voor een volgend uitstapje. Wel vooraf even de koster benaderen. :mrgreen:
Anoniem 3

Illuminatus schreefCOLONEr zijn heel veel cathedrals, churches and abbeys in het UK.
Het orgel zou kunnen helpen, want dat ziet er uit als een Victoriaans pijp orgel uit zo ongeveer het midden van de 19e eeuw.

Voor Gabriël: volgens mij kun je het vast op verzoek bespelen. Misschien leuk voor een volgend uitstapje. Wel vooraf even de koster benaderen. :mrgreen:
Gelukkig kun je daar wel gratis naar binnen... (no fee) zonder de koster te hoeven bellen.

Erg mooi is het orgel niet, maar gelukkig is de pneumatiek weer vervangen door echt mechanische overbrenging.
Overigens ben ik bang dat niet de koster, maar de organist beslist wie er op ZIJN instrument mag spelen (ik bedoel natuurlijk het orgel van de abdij).. :oops: :oops:
Hoewel op de site anders staat vermeld...
O ja, welke abdij? Die van Sherborne natuurlijk.
2011*Alwin
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 413
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2014 04:14
WoonplaatsCOLON Nijmegen

telescoop schreefCOLON
Illuminatus schreefCOLONEr zijn heel veel cathedrals, churches and abbeys in het UK.
Het orgel zou kunnen helpen, want dat ziet er uit als een Victoriaans pijp orgel uit zo ongeveer het midden van de 19e eeuw.

Voor Gabriël: volgens mij kun je het vast op verzoek bespelen. Misschien leuk voor een volgend uitstapje. Wel vooraf even de koster benaderen. :mrgreen:
Gelukkig kun je daar wel gratis naar binnen... (no fee) zonder de koster te hoeven bellen.

Erg mooi is het orgel niet, maar gelukkig is de pneumatiek weer vervangen door echt mechanische overbrenging.
Overigens ben ik bang dat niet de koster, maar de organist beslist wie er op ZIJN instrument mag spelen (ik bedoel natuurlijk het orgel van de abdij).. :oops: :oops:
Hoewel op de site anders staat vermeld...
O ja, welke abdij? Die van Sherborne natuurlijk.
Daar moet ik wel even om lachen! Hoe weet je nou meteen dat het Sherborne abbey is? Is dat abdij zo bekend of ben jij zo bekend met engelse kerken? Jou beurt dus weer.
Anoniem 3

2011*Alwin schreefCOLON
telescoop schreefCOLON
Illuminatus schreefCOLONEr zijn heel veel cathedrals, churches and abbeys in het UK.
Het orgel zou kunnen helpen, want dat ziet er uit als een Victoriaans pijp orgel uit zo ongeveer het midden van de 19e eeuw.

Voor Gabriël: volgens mij kun je het vast op verzoek bespelen. Misschien leuk voor een volgend uitstapje. Wel vooraf even de koster benaderen. :mrgreen:
Gelukkig kun je daar wel gratis naar binnen... (no fee) zonder de koster te hoeven bellen.

Erg mooi is het orgel niet, maar gelukkig is de pneumatiek weer vervangen door echt mechanische overbrenging.
Overigens ben ik bang dat niet de koster, maar de organist beslist wie er op ZIJN instrument mag spelen (ik bedoel natuurlijk het orgel van de abdij).. :oops: :oops:
Hoewel op de site anders staat vermeld...
O ja, welke abdij? Die van Sherborne natuurlijk.
Daar moet ik wel even om lachen! Hoe weet je nou meteen dat het Sherborne abbey is? Is dat abdij zo bekend of ben jij zo bekend met engelse kerken? Jou beurt dus weer.

Googelen op "organ abbey" en hoppa, daar staat hij bijna als eerste....

Ik ga op zoek.
Anoniem 4

Advies: laat aan orgel liefhebbers nooit het orgel van een kerk zien !!! :lol:
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar