Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120 Marco Weening Fotografie
Bij de vorige heb ik me suf gezocht en had ik geen enkel idee, maar ik kom ook nooit in die luxe winkels.
Verder dan de Action kom ik niet, dus moet ik mijn ideeën daar opdoen.
Met dat in het achterhoofd kan dit niets anders zijn dan een kaasprikker.
Alvast bedankt voor de complimenten.
Ik (Gerard) besta en dus vorm ik mij een oordeel over alles wat ik de moeite waard vind. Soms wil ik dat delen en soms niet. Als ik deel mag ieder er het zijne van vinden.
Dat heb ik dan gelukkig nog niet: niet meer weten waar ik iets gekocht heb.
Terug naar het raadsel.
Steven had het al meteen geraden, namelijk een Nederlandse vlag op een stok.
OK, stok moet dan stokje zijn, maar toch.
Dan zoek ik er een praktische toepassing bij, ook niet goed.
Het vlaggetje op een stokje dient slechts ter verluchtiging.
Nou, zo’n vlag op een stokje kun je overal op prikken.
Niet alleen op een stukje kaas, maar ook op een taart, een ijscoupe en weet ik al niet meer.
Je zult toch met meer moeten komen om ons te laten raden op welke zaak dat vlaggetje dan wel staat, hangt of waait.
Ik (Gerard) besta en dus vorm ik mij een oordeel over alles wat ik de moeite waard vind. Soms wil ik dat delen en soms niet. Als ik deel mag ieder er het zijne van vinden.
Een muizenval. Als de muis gevangen is, gaat de vlag half stok(je).
[quote="telescoop"]Haha...
Wij zijn hier druk bezig het ongedierte uit de tuin te vangen.
Tussenstand tot op vandaag:
10 ratten, 9 muizen, 1 woelmuis en 2 mollen.
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120 Marco Weening Fotografie