Het is mijn eerste, dus ik hoop dat ik het leuk kan maken. Benoemen wat het is, is voldoende, alhoewel een merk/leverancier ook mag worden toegevoegd, maar dat is een extra die niets oplevert

Succes

Moderator: Global Moderators
Het bevat absoluut geen enkele vorm van elektronica.Illuminatus schreef:Op het eerste gezicht kom ik niet verder dan een piano met één witte toets.
Dus eerst maar op zoek naar een categorie.
Bevat het voorwerp elektronica?
Het is geen item wat standaard in de keuken voorkomt, alhoewel het er in sommige situaties mogelijk zou zijntelescoop schreef:Ik geef het een plaats in de keuken.
Nee, en ook niet geschikt om verf mee aan te brengen.jonggolde schreef:verfrolletje?
Nee er zit geen enkele beweging van het witte in het zwarteMarcoEOS550D schreef:Het triggery me, maar ik kan het niet plaatsen...
Kan het witte in het zwarte bewegen?
Hahaha nee hoor, absoluut niet. Het is eerder te omschrijven als een hulpmiddel, wat dagelijks gebruikt zou kunnen worden, alhoewel ik dat bij ons niet waarneem. Verder denk ik dat het iets is wat meer waarde krijgt als je ouder wordt, omdat het dan meer kan ondersteunen en verlichten.kromlensje schreef:zeg we gaan toch geen seks speeltjes plaatsen he
Het heeft niets met rijden of een scoot mobiel te maken, de connectie zit veel meer bij het lopen.....Illuminatus schreef:Ik behoor nog niet tot de doelgroep, dus ben ik nog niet zo thuis in die hulpmiddelen.
Als het niet bij het lopen wordt gebruikt, dan misschien bij rijden?
Een scootmobiel, hoewel ik nog steeds geen idee heb waar ik naar kijk.
Ja absoluut is het hier te koop, alhoewel het ook bij een "gewoon" woonwarenhuis te koop isMarcoEOS550D schreef:Is het te koop bij thuiszorgwinkels of ergoshops?