Oosterscheldedam

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Pagi
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 160
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2008 13:47

Heeft iemand wel eens mooie foto's gezien van deze dam, of misschien zelf mooie foto's geschoten ? Ik ben van plan om daar foto's te maken, dus alle hints en tips zijn welkom, bijvoorbeeld de staplekken. Op het Internet zijn er wel foto's te zien, maar vaak zijn dat meer journalistieke en/of verslagende foto's, waarbij schoonheidsbeleving van de fotograaf niet de belangrijkste drijfveer is.
Fotograferen is vastleggen wat jij mooi vindt

400D | Sigma 18-200mm F3,5-6,3 | EF 17-40mm F4 L USM | EF 50mm F/1.8 II | EF 70-300mm F/4-5.6 IS USM | Soligor Tussenringen | CS3
peter1970
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1967
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2008 21:14
CONTACTCOLON

al eens met Google Maps gekeken

http://maps.google.nl/maps?hl=nl&source ... il&start=0

en dan onder "MEER" even de foto's aanvinken.

succes......

en als je ze hebt geschoten, wel hier wat resultaten laten zien he :lol:

groet

Peter
Gebruikers-avatar
Marcel400
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 436
GeregistreerdCOLON 07 Jul 2008 02:49

Hoi! De dam is best de moeite waard hoor!
Ik weet natuurlijk niet waar je precies vandaan komt, of je er ver voor moet rijden?
Maar als je er een dagje van wilt maken, kun je de dam wel ff mee pakken. Meer leuke locatie's in de nabije omgeving zijn Zierikzee, Veere + Veerse Meer en Middelburg.

Echte sta-plekken kan ik je niet adviseren, maar als je over de dam rijdt kom je een anwb-bord tegen met een fototoestel erop afgebeeld. Als je dit bord volgt komt het wel goed.

Hieronder nog een plaatje van mijzelf daar geschoten, wellicht niet de mooiste, maar om alvast in de stemming te komen...
Groet en veel plezier daar.
Marcel

[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... _id=148198[/img]
400D . EF 24-70mm f/2.8L USM . 18-55mm f3.5-5,6 . EF 50mm f1.8 II . Speedlite 430EX . Statief. Kata 3N1-20 . Lr3 .
S e m
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar