Chateau de Miranda (Noisy)

ModeratorCOLON Global Moderators

Gebruikers-avatar
BasZ
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 14056
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2004 13:48
WoonplaatsCOLON Gouda

Dat filmpje kunnen we natuurlijk wel overtreffen...

Iedereen zijn 500D / 5D II's mee! ;)
[size=75]Canon EOS 5D II + grip | Canon 17-40 [color=red]L[/color] | Canon 24-105 [color=red]L[/color] IS | Canon 50mm/1.4 | Canon 70-200 F4 [color=red]L[/color] IS | Soligor tussenringen | Canon 580EX II | PD70X + wat CF'jes[/size]
JantjeB
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 353
GeregistreerdCOLON 08 Mei 2009 13:03
WoonplaatsCOLON Wortegem-Petegem (België)
CONTACTCOLON

Euh, is deze trip doorgegaan?

Ik ben er vorige week geweest, prachtige locatie, beetje zielig vanwege het verval binnen.

Ik had mijn 2 honden bij en mijn vrouw, waardoor mijn binnengaan ('t vrouwtje bleef bij mijn 2 wakers 8) kort was, kon ze niet lang alleen laten hé, zou niet eerlijk zijn.

Ongemeen fantastische locatie, ik ga dus een topicske openen met fotokes. :wink:
Gebruikers-avatar
MSP Photographics ©
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 641
GeregistreerdCOLON 26 Okt 2008 01:09
WoonplaatsCOLON Limburg
CONTACTCOLON

Volgens mij is dat vragen om problemen als je er met een groep heen gaat.Lekker 'low profile' ook,een touringcar die stopt en er een hele horde dol enthousiaste eos'ers loslaat :mrgreen:.Ik blijf dit topic zeker even volgen...
Tomorrow is what you make of it...
[url=http://www.istockphoto.com/MSP_Photographics]MSP @ iStock[/url]
Gebruikers-avatar
geert h
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 9477
GeregistreerdCOLON 21 Jul 2007 15:02
WoonplaatsCOLON ergens midden in Noord-Brabant
CONTACTCOLON

We hadden een datum gepland dat we met een paar personen erheen zouden gaan, maar door ziekte van 1 der deelnemers konden er 2 niet en daarom toen niet doorgegaan. We zullen zeker niet met een grote groep erheen gaan, 5 personen is de max. Probeer anders per pb contact op te nemen, openlijk op het forum afspraken maken is not-done.
jivecar
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 616
GeregistreerdCOLON 21 Nov 2006 11:28
WoonplaatsCOLON Etten-Leur

Ik blijf geinterreseerd (zou de eerste keer meegaan, was niet ziek maar zoals gezegd is toen besloten een andere datum te kiezen... die datum is dus nog niet gekozen :p)!
[size=75]|| Canon EOS 400D ||[/size]
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar