Persconferentie Canon

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
bobvanduin
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3650
GeregistreerdCOLON 30 Dec 2004 21:47
WoonplaatsCOLON Eyrarbakki (IJsland)
CONTACTCOLON

Hallo,

Ik hoorde van Johan Elzinga dat Canon volgende week een persconferentie geeft met belangrijk nieuws, heeft iemand enig idee wat dit gaat worden?

Het zou een 500D kunnen worden, of moeten we het in een gekke hoek zoeken dat er misschien een 1D IIIn gaat komen of zo (verbeterde AF :?)

Wat denken jullie hierover?

Bob
"Light is the Language of Photography" | Joe McNally
Gebruikers-avatar
VFRood
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3567
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2006 16:02
WoonplaatsCOLON Prov. Groningen

De 500D is er al! :D Kost afhankelijk van je filtermaat van zo'n 80 tot 130 euro...
Foto's niet zichtbaar. Heb mijn photobucket account opgeheven ivm chantage door photobucket. Ik zal beginnen met een nieuwe provider.
Gebruikers-avatar
Piet van Vroonhoven
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1003
GeregistreerdCOLON 29 Mei 2007 17:05
WoonplaatsCOLON Druten

Een EOS 3D misschien?
Gebruikers-avatar
VFRood
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3567
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2006 16:02
WoonplaatsCOLON Prov. Groningen

Ik zou iets verwachten van een XD inderdaad...

Een nieuw fototoestel, wellicht met ff, dat tussen de 40/50D en de 1D/5D in komt te liggen. Zeg zo'n 1500 euro qua richtprijs
Foto's niet zichtbaar. Heb mijn photobucket account opgeheven ivm chantage door photobucket. Ik zal beginnen met een nieuwe provider.
Gebruikers-avatar
peter b
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 557
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2008 19:07
WoonplaatsCOLON almere

Ik heb gehoord dat Canon Nederland verdwijnt.
[size=59][color=blue]Canon EOS 7D+bg | EF-S 10-22mm | EF-S 17-55mm f2.8 IS | EF 24-105 f4.0 IS | EF 70-200mm f2.8 IS | EF 300mm f4.0 IS | EF 100mm f2.8 macro | 580EX II | Canon 1.4x | Manfrotto tripod[/color][/size]
Gebruikers-avatar
Twins
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 357
GeregistreerdCOLON 05 Jan 2008 15:05
WoonplaatsCOLON Hoogeveen

Op 25 maart misschien?
Gebruikers-avatar
bobvanduin
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3650
GeregistreerdCOLON 30 Dec 2004 21:47
WoonplaatsCOLON Eyrarbakki (IJsland)
CONTACTCOLON

Piet van Vroonhoven schreefCOLONEen EOS 3D misschien?
de geruchten van een 3d zijn er al zo lang, die is al aan een opvolger toe :lol:

Bob
"Light is the Language of Photography" | Joe McNally
Gebruikers-avatar
Paap_Dude
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 553
GeregistreerdCOLON 30 Aug 2005 20:42
WoonplaatsCOLON Wijk bij Duurstede
CONTACTCOLON

peter b schreefCOLONIk heb gehoord dat Canon Nederland verdwijnt.
Het gerucht gaat dat een deel van <a href="http://925.nl/archief/2008/11/14/geruch ... amstelveen" title="gerucht-massaontslagen-bij-canon-amstelveen" target="_blank">Canon Amstelveen</a> verhuisd.
Anoniem 4

Piet van Vroonhoven schreefCOLONEen EOS 3D misschien?
Dat is een inmiddels alweer vergeten camera uit 2007

http://www.eosdigitaal.nl/forum/viewtop ... 3d&start=0
Anoniem 4

Daar wordt wereldkundig gemaakt dat Canon is overgenomen door Nikon. Voor CPS-leden komt er een actie met metallic stickers in diverse maten, waarmee de naam Canon kan worden vervangen door Nikon op alle xD-camera’s en L-objectieven. Voor de witte Canon objectieven worden tevens zwarte hoezen beschikbaar gesteld. Deze actie is in het diepste geheim voorbereid in nauw overleg met World Association of Professional Canon Photographers. Op woensdag 1 april 2009 kunnen alle CPS-leden op vertoon van hun lidmaatschapskaart en de aankoopfacturen van de betreffende camera’s en objectieven hun stickers en hoezen afhalen bij één van de 10 Canon Business Centers in Nederland.
Gebruikers-avatar
f8@24mm
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 350
GeregistreerdCOLON 16 Mrt 2009 23:37
WoonplaatsCOLON Voorburg
CONTACTCOLON

met D700 van Nikon zo'n 3D (dus een baby-1D actiecamera) heeft echt weinig ruimte op de markt, want dat zou een directe concurent van D700 zijn. en zoiets als parallele plaatsen van camera's op de markt door Nikon en Canon heeft al lang niet gebeurt, zeker niet bij pro camera's.

anders dan een eigen "versie" van D700 is er in Canon lineup echt geen plaats om iets tussen 50D, 5DmkII en 1D te plaatsen.

500D misschien, maar met 1000D in winkels dat is ook niet zo spoednodig volgens mij. nou goed, 15Mpix voor beginners mag ook "sexy" zijn :lol:

1D IV misschien?


wat mij betreft wens ik mij een nieuwe 50/1.4 USM met beter resolutie.
17-40/4 IS schijnt ook redelijk te zijn - met 24-105 en 70-200 zou dit een fraaie en voledige stel van f/4 IS objectieven zijn.
Gebruikers-avatar
bobvanduin
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3650
GeregistreerdCOLON 30 Dec 2004 21:47
WoonplaatsCOLON Eyrarbakki (IJsland)
CONTACTCOLON

Illuminatus schreefCOLONDaar wordt wereldkundig gemaakt dat Canon is overgenomen door Nikon. Voor CPS-leden komt er een actie met metallic stickers in diverse maten, waarmee de naam Canon kan worden vervangen door Nikon op alle xD-camera’s en L-objectieven. Voor de witte Canon objectieven worden tevens zwarte hoezen beschikbaar gesteld. Deze actie is in het diepste geheim voorbereid in nauw overleg met World Association of Professional Canon Photographers. Op woensdag 1 april 2009 kunnen alle CPS-leden op vertoon van hun lidmaatschapskaart en de aankoopfacturen van de betreffende camera’s en objectieven hun stickers en hoezen afhalen bij één van de 10 Canon Business Centers in Nederland.

:lol: :lol:
"Light is the Language of Photography" | Joe McNally
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar