Publicaties door leden

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
karin115
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1865
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2009 23:34
WoonplaatsCOLON Aalten

Gefeliciteerd Marco, ik vind het een prachtige foto. Zo sprekend zie je ze niet vaak.... die houding en blik van het meisje....
In 1 woord geweldig.
Vanzelfsprekend dat deze foto in de top 10 staat!

ps. kende je het meisje?
The best camera of tomorrow can’t shoot a picture today
Vinos
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 31
GeregistreerdCOLON 08 Okt 2011 13:38

Dianawoman schreefCOLONVinos, die heeft mijn vriend zelf helemaal omgebouwd naar een rally replica! Als je nieuwsgierig bent kan je het op zijn site vinden:
http://www.manta400.nl/mijn_manta.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik ga kijken 8)
Gebruikers-avatar
PanzerFaustNL
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2407
GeregistreerdCOLON 14 Okt 2009 15:44
WoonplaatsCOLON Lagos, Victoria Island, Nigeria
CONTACTCOLON

karin115 schreefCOLONGefeliciteerd Marco, ik vind het een prachtige foto. Zo sprekend zie je ze niet vaak.... die houding en blik van het meisje....
In 1 woord geweldig.
Vanzelfsprekend dat deze foto in de top 10 staat!

ps. kende je het meisje?
:D en of ik haar ken, ze ligt nu in de woonkamer, youtube uit te pluizen op onbekend disney werk
Canon 5Dsr - 5DC - 600D - 400D - D60 - D30 en een hoop glas.
Gebruikers-avatar
karin115
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1865
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2009 23:34
WoonplaatsCOLON Aalten

Ha, ha, die is goed. Maar dan ook chapeau voor haar want ze weet zich al wel neer te zetten.
Natuurlijk wel op jouw aanwijzingen maar ze moeten er wel voor in zijn anders krijg je nooit dit soort resultaten.
The best camera of tomorrow can’t shoot a picture today
Gebruikers-avatar
F.Brouwers
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 365
GeregistreerdCOLON 20 Jul 2010 12:09
WoonplaatsCOLON Gemert
CONTACTCOLON

Een oproep in de krant (Eindhovens Dagblad) om een fictieve kaart te maken van Eindhoven.
Heb daar aan mee gedaan en mijn ontwerp zat bij de laatste 15 en is nu te zien (Ao formaat) in het van Abbemuseum in Eindhoven.
Deze duurt nog tot eind september en de entree is gratis ! (en een pagina groot in de krant) !

Afbeelding
Laatst gewijzigd door 1 op F.Brouwers, in totaal 17 keer gewijzigd.
mikek1357
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 33
GeregistreerdCOLON 20 Mrt 2006 13:09
WoonplaatsCOLON Leek
CONTACTCOLON

Hallo allemaal,

Niet helemaal zeker of dit de goede plek op het forum is om dit te promoten. Ik heb een kalender gemaakt, waarvan de opbrengsten naar KWF Kankerbestrijding gaan. Om een idee te geven, zie onderstaande foto en youtube filmpjes (1 Engels en 1 Nederlands) Je snapt al wat het doel is, deze kalender verkopen. Voor meer info ga naar:

http://www.throttleandstick.com/tas/ind ... ciety.html

Mocht je mee willen helpen dit te ondersteunen, gebruik gerust alles wat hieronder staat.

http://farm9.staticflickr.com/8320/7977 ... 0803_b.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;


https:/youtube.com/watch?v=zy-i8h3_WOc


https:/youtube.com/watch?v=ttb9o3NwqMA

Alvast bedankt voor de support.
Gebruikers-avatar
phantom45
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 255
GeregistreerdCOLON 21 Mei 2006 22:00
WoonplaatsCOLON Haarlem
CONTACTCOLON

Mijn 3e publicatie, net als de eerste keer in KR8 magzine, 3 blz.

De lichtgekleurde foto's zijn van mijn hand.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Canon 5D III/Canon Eos7D/Canon 15-85 IS/Canon 70-200 f4/Canon 50mm 1.8/Canon 24-105 f4/Canon speedlight 430EX
Gebruikers-avatar
Photokid
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 509
GeregistreerdCOLON 27 Aug 2008 10:59
WoonplaatsCOLON München, Duitsland
CONTACTCOLON

Ik weet niet of het echt onder publicaties valt, maar 5 van mijn foto's zijn besproken in de laatste aflevering van Scott Kelby's The Grid Blind Critiques. :) Was best tevreden met zijn commentaar (aangezien hij altijd heel eerlijk is). Zijn punten van kritiek had ik eigenlijk al min of meer aan zien komen, zijn complimenten (vooral bij 1 foto) iets minder. :)

http://kelbytv.com/thegrid/2012/09/20/t ... critiques/
Gebruikers-avatar
Rocker
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 6828
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2009 09:35
WoonplaatsCOLON Zeewolde
CONTACTCOLON

Die aflevering heb ik woensdag zitten kijken.. welke foto's van waren van jouw hand dan? (heb nu even niet de zin om weer 70 minuten te gaan kijken :D)
Gebruikers-avatar
Photokid
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 509
GeregistreerdCOLON 27 Aug 2008 10:59
WoonplaatsCOLON München, Duitsland
CONTACTCOLON

Mijne zaten rond de 34 minuten. Begon met een zwart-wit foto van New York die ze wel cool vonden, toen een macro foto van een bij waar ze minder van gecharmeerd waren (wat ik al had verwacht, want daar zijn ze sowieso nooit zo van), daarna een foto van mensen op Amsterdam CS die ze apart vonden en fine art hadden gevonden als ie zw/w was geweest.
Toen een foto van een gitarist, die ze technisch goed vonden, maar waar verder weinig gebeurde (was ook een enorm saaie band, haha). Ze hebben bij die foto de microfoonstandaard verwijderd. De laatste (zw/w) foto van een bank en een trap vond Scott Kelby "nice" en fine art" (vond ik zelf ook de beste). Overall kreeg ik "some love" :)
Dus ik was wel tevreden.

Dit waren de foto's:https://plus.google.com/u/0/photos/1122 ... 4089660641
Gebruikers-avatar
Rocker
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 6828
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2009 09:35
WoonplaatsCOLON Zeewolde
CONTACTCOLON

Leuk, heb deze toen inderdaad langs zien komen :) Was zelf tegelijk aan het bewerken van eigen foto's en schakelde af en toe terug naar the Grid als het interessant hoorde. Heb die eerste foto's van jou toen gemist, maar de mic. wegshoppen en de bank kan ik me nog wel herinneren
Gebruikers-avatar
Photokid
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 509
GeregistreerdCOLON 27 Aug 2008 10:59
WoonplaatsCOLON München, Duitsland
CONTACTCOLON

Haha, da's hoe ik normaal gesproken ook kijk, maar ik dacht deze week...laat ik voor de gein ook eens wat insturen. Dan ga je er toch wat beter voor zitten en tot mijn verbazing was het gelijk raak. :D
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Vorige week bij een nieuwe baan begonnen. Veel werk voor de krant.
In totaal kwam ik vandaag tot nu toe op 17 foto's, maar zie vast nog wel publicaties over het hoofd. Hier stonden er in ieder geval 5 op twee pagina's:

Afbeelding
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
peter1970
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1967
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2008 21:14
CONTACTCOLON

knap werk jeroen. Zo loopt het natuurlijk wel aardig op.

gr
Peter
Kijk ook eens op mijn Flickr
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Het aantal publicaties wel ja, ik beur alleen per maand en niet per publicatie :D
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
Gebruikers-avatar
zweuds
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2949
GeregistreerdCOLON 12 Sep 2011 09:13
WoonplaatsCOLON Landgraaf
CONTACTCOLON

De afdeling Transmurale Zorg van het MUMC, noemt zich de bruggenbouwer van de Zorgsector. Zij doen aan relatiebeheer eerste en tweede lijn. Zij hadden een foto van een brug nodig. En het liefst een Maastrichtse brug. En laat ik die nu toevallig hebben. Is natuurlijk niet wereldschokkend, maar wel leuk,.....voor mij dan. :)


Afbeelding
Groet Peter.
“I walk, I look, I see, I stop, I photograph.”
— Leon Levinstein

https://www.flickr.com/photos/131692809@N07/
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Nou Peter, daar mag je toch best blij mee zijn.

Ik zit nu 2 weken bij een nieuwe baas en vandaag de eerste voorpagina te pakken. Kreeg vanmorgen vroeg al een sms, maar zag zojuist pas dat het voorpagina van de omslag en het katern was/is:

Afbeelding

Dat wordt morgen trakteren!
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
racoon
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1010
GeregistreerdCOLON 02 Mei 2005 11:27

Ik heb afgelopen zondag Foto's gemaakt bij het NK Snelwandelen, de foto die ik gemaakt heb bij de start van de 50 km komt op de voorpagina van het clubblad van een van de grootste wandelsportverenigingen van Nederland (ongeveer 600 exemplaren)

Mijn eerste echte mooie publicatie, zodra ik het blad heb rond 18 oktober meot hij verschijnen plaats ik het hier.
twistersam

Foto van de spottersdag op vliegbasis Gilze Rijen 29-08-2012 in het maandblad Scramble van de Dutch Aviation Society.
Afbeelding
racoon
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1010
GeregistreerdCOLON 02 Mei 2005 11:27

mijn publicatie staat voorop een blad van een van de grootste wandelsportverenigingen van ons land.
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar