Die wilde kennelijk niet op de foto :-)

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
XXXL
Memoriam
Memoriam
BerichtenCOLON 1391
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2009 16:23
WoonplaatsCOLON Doeternietoe

Een onverwachte manier om je 6D te mollen.
Maar wel een manier die je nog heel lang in de kroeg als sterk verhaal kunt vertellen! :mrgreen:

http://petapixel.com/2014/07/15/video-p ... ue-whales/" onclick="window.open(this.href);return false;
Groet,
Gerard

You only live twice!

Flickr
@BigfootGerard
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Wow... dan heb je t ff benauwd lijkt mij... mooie reflex wel, en met een gave foto als resultaat! Wat een bek heeft dat beest.... :shock:
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Gebruikers-avatar
XXXL
Memoriam
Memoriam
BerichtenCOLON 1391
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2009 16:23
WoonplaatsCOLON Doeternietoe

Ik heb een keer een bultrug op die manier vlak voor mijn lens gehad toen ik voor op de punt van een grote whale watch boot stond. Het beest stak vlak voor de boot (en dus de "springplank" waar ik op stond) zijn kop uit het water. Dat was bij Glouchester in Maine, nu bekend van het programma Wicked Tuna. Ik kon 's morgens toen alleen nog maar 400 ASA rolletjes kopen die veel te snel waren voor het schelle licht op zee. Ik schrok me ook rot, drukte wel in een reflex af waarna mijn Minolta niets deed omdat de boel zwaar overbelicht was. Grrrrr!!!!!!! Maar wel een middag genoten van die beesten. Ongelooflijk mooi!
Groet,
Gerard

You only live twice!

Flickr
@BigfootGerard
Gebruikers-avatar
eMKay
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1948
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2013 09:30

Vind het verhaal mooier dan de foto :)
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar