van 2 foto's 1 foto maken wie o wie

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
shanulleke
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 06 Jun 2014 17:32

Hallo,

Ik kreeg net bericht van een vriendelijke meneer hier echter is zijn programma gecrasht.

Ik ben Sally, ben een leek photoshoppen of computers of dergelijke maar vind het wel interessant.
Qua photoshoppen wil ik toch een beetje een basis leren, mede omdat ik nu dus ook met een probleempje zit en daarom graag hulp zou willen.

Voor een surprise feestje hebben eigenlijk een foto nodig waar 2 mensen samen op staan... je raadt het al we hebben geen foto van deze 2 samen...
Kan iemand hier helpen om van 2 foto's 1 foto te maken ? En liefst zo echt mogelijk, zodat het lijkt alsof deze 2 mensen samen op de foto staan. Qua achtergrond bv maakt het niet zoveel uit, als het maar echt lijkt ;-)
Zelf al een beetje geknutseld maar ik vind dat je erg goed ziet dat er 'geplakt' is geworden. Maar misschien zijn het ook niet echt de beste foto;s
Het is dat we deze foto nu nodig hebben over paar dagen en ik het zelf niet onder de knie krijg maar de volgende zal ik zelf doen en zeer zeker ook hier posten!

Zou iemand hier heeeeeeeeeeel alsjeblief mee willen helpen, dat zou echt tof zijn.
Bedankt alvast,


Groetjes!
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Die vriendelijke mijnheer (of gewoon Marco) was ik ;) ik was alleen vergeten te zeggen dat het handig is om de foto's waar het om gaat als voorbeeld te posten. Als iemand je wil helpen, kan je de foto's dan alsnog per email aan die persoon zenden.

Hoop dat iemand je wil helpen ;)
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
shanulleke
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 06 Jun 2014 17:32

Niemand ?
Canonflits

Zou best een poging willen wagen, maar ik wil eerst de foto's zien, voor ik definitief ja zeg en je vertel wat ik ervoor vraag.
Anoniem 3

Ben het met Marco eens.
Zonder te zien over welke foto's 't gaat en welke problemen dat evt. op gaat leveren, zul je weinig reacties krijgen...
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

shanulleke schreefCOLONQua achtergrond bv maakt het niet zoveel uit, als het maar echt lijkt ;-)
En als persoon A van links is aangelicht door een raam op een druilerige dag, dan wordt het lastig als meneer B vol in de zon van rechts wordt aangelicht.
Dus, inderdaad, post eerst maar eens een tweetal voorbeelden :lol:
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
rene.w
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 47
GeregistreerdCOLON 19 Dec 2010 20:13

Ik wil ook wel een poging wagen maar wil wel zien om welke foto's het gaat
[Canon 5D Mark III ][Sigma 50mm f1.4 EX DG HSM] [Canon EF 70-300mm F/4-5.6 L IS USM [Canon EF 24-105mm F/4.0 L USM is] [Canon Speedlite 600 EX-RT] [Canon ST-E3 RT]
Gebruikers-avatar
wibo53
Wedstrijdleiding
Wedstrijdleiding
BerichtenCOLON 2732
GeregistreerdCOLON 24 Apr 2013 20:22
WoonplaatsCOLON Best

Aanhh je hebt dus meerdere mensen een persoonlijk bericht gestuurd, maar dat niet vermeld... Vlgende keer wel doen. Zag net je pb tje en sluit me aan bij bovenstaande reacties...
Apple fan, Canon volger...
shanulleke
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 06 Jun 2014 17:32

Oh zo okee,
Zal even kijken hoe dat te doen want mijn laptop maakt geen verbinding met mijn gsm en de foto;s staan op mijn gsm..

Kan ze misschien mailen en vanuit mijn email op de laptop zetten, ik ga proberen!
shanulleke
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 06 Jun 2014 17:32

Sorry maar hoe plaats ik hier een foto ? Ik zie geen upload knop ofzo. (schaam schaam)
Anoniem 4

Zie hier :
http://www.eosdigitaal.nl/forum/viewtop ... 5&t=102740" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
eMKay
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1948
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2013 09:30

En als je dat te veel werk vindt kan je ook de foto's op een ander plek plaatsen (Flickr, 500px, google drive, etc) en de link tussen

CodeCOLON Alles selecteren

[img]http://bladieblablalinkjehier[/img]
plaatsen
Canonflits

Het beste is om maar niet meer te reageren. Deze mevrouw laat niets horen, ook niet op PB of mail.
Jammer!
Gebruikers-avatar
jon_205
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 147
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2008 12:35
WoonplaatsCOLON Achterhøk
CONTACTCOLON

Ze heeft vanmorgen nog gereageerd. Ik ben met je eens dat er niet al teveel haast bij lijkt te zijn...

Groet, Jon.
5DmkII+grip|Speedlite 580EXII|Canon 24-70 F2.8 L|Canon 70-200 F2.8 L|Canon 50mm F1.4|Sigma 15-30mm
shanulleke
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 06 Jun 2014 17:32

Hallo,

Jawel, ik was door omstandigheden niet meer hier.
Het lukt me niet de foto's hier te plaatsen, maar emailen gaat wel.
Gebruikers-avatar
eMKay
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1948
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2013 09:30

shannulleke, mail de foto's even naar emkayfotografie@gmail.com. Dan plaats ik ze wel even voor je.
Anoniem 4

Zou het emailadres maar per PB sturen voor er allerlei bots mee aan de haal gaan en je als dank spam krijgt.
Gebruikers-avatar
eMKay
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1948
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2013 09:30

Ach. Gmail heeft hele goede spamfilters daar maak ik mij niet zo'n zorgen over :)

Bedankt voor de waarschuwing in ieder geval.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar