van 2 foto's 1 foto maken wie o wie

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
shanulleke
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 06 Jun 2014 17:32

Hallo,

Ik kreeg net bericht van een vriendelijke meneer hier echter is zijn programma gecrasht.

Ik ben Sally, ben een leek photoshoppen of computers of dergelijke maar vind het wel interessant.
Qua photoshoppen wil ik toch een beetje een basis leren, mede omdat ik nu dus ook met een probleempje zit en daarom graag hulp zou willen.

Voor een surprise feestje hebben eigenlijk een foto nodig waar 2 mensen samen op staan... je raadt het al we hebben geen foto van deze 2 samen...
Kan iemand hier helpen om van 2 foto's 1 foto te maken ? En liefst zo echt mogelijk, zodat het lijkt alsof deze 2 mensen samen op de foto staan. Qua achtergrond bv maakt het niet zoveel uit, als het maar echt lijkt ;-)
Zelf al een beetje geknutseld maar ik vind dat je erg goed ziet dat er 'geplakt' is geworden. Maar misschien zijn het ook niet echt de beste foto;s
Het is dat we deze foto nu nodig hebben over paar dagen en ik het zelf niet onder de knie krijg maar de volgende zal ik zelf doen en zeer zeker ook hier posten!

Zou iemand hier heeeeeeeeeeel alsjeblief mee willen helpen, dat zou echt tof zijn.
Bedankt alvast,


Groetjes!
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Die vriendelijke mijnheer (of gewoon Marco) was ik ;) ik was alleen vergeten te zeggen dat het handig is om de foto's waar het om gaat als voorbeeld te posten. Als iemand je wil helpen, kan je de foto's dan alsnog per email aan die persoon zenden.

Hoop dat iemand je wil helpen ;)
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
shanulleke
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 06 Jun 2014 17:32

Niemand ?
Canonflits