Kleur

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
alabaster
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 147
GeregistreerdCOLON 22 Feb 2014 11:39

alabaster
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 147
GeregistreerdCOLON 22 Feb 2014 11:39

alabaster
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 147
GeregistreerdCOLON 22 Feb 2014 11:39

Zie onderstaande link. Daaruit wordt duidelijk waarom ik deze twee foto's geplaatst heb. Ik vind ze zelf niet zo heel erg mooi, maar goed, smaken ...

http://freeyork.org/photography/10-most ... -the-world" onclick="window.open(this.href);return false;
alabaster
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 147
GeregistreerdCOLON 22 Feb 2014 11:39

En deze link voor de eerste foto.

http://finance.yahoo.com/news/renowned- ... 00742.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
DavevdrH
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3648
GeregistreerdCOLON 14 Aug 2013 18:50
WoonplaatsCOLON Den Bosch
CONTACTCOLON

Dure foto's van die mensen.

Eerste zou zo uit photoshop kunnen rollen wat mij betreft.
De tweede is mooi qua lijnenspel, maar vind ik wat flets.

Maar inderdaad... ieder zijn ding en als die er dan miljoenen dollars voor wil geven....
Groet,

Dave

| Sony a77 |
| Sigma 17-35 f/2.8-4 DG EX ASP | Tamron AF70-300 f/4-5.6 di Macro | Tamron SP 90mm F/2.8 Di Macro 1:1 USD |
| Metz 48 AF-1 |
Zie ook:
flickr
OYPO
Anoniem 4

Nou, dit kan de forumbeheerders een hoop ellende gaan bezorgen.
Gebruikers-avatar
DavevdrH
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3648
GeregistreerdCOLON 14 Aug 2013 18:50
WoonplaatsCOLON Den Bosch
CONTACTCOLON

Illuminatus schreefCOLONNou, dit kan de forumbeheerders een hoop ellende gaan bezorgen.
Ehm ja, dat denk ik ook inderdaad.

Duidelijk geen foto's van eigen hand...
Groet,

Dave

| Sony a77 |
| Sigma 17-35 f/2.8-4 DG EX ASP | Tamron AF70-300 f/4-5.6 di Macro | Tamron SP 90mm F/2.8 Di Macro 1:1 USD |
| Metz 48 AF-1 |
Zie ook:
flickr
OYPO
alabaster
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 147
GeregistreerdCOLON 22 Feb 2014 11:39

Dave, het zijn inderdaad geen foto's van eigen hand, maar dat maak ik toch ook duidelijk door de links!?

Bij de link van de tweede foto staat 'Like and Share!
Anoniem 4

Mij zal het een zorg zijn, maar je plaatst deze foto's in de rubriek "Toon je foto's » Natuur » Landschappen", welke is bedoeld voor foto's die je zelf gemaakt hebt.
Je eerste twee posts suggereren dat. Pas uren later kom je met links waaruit we maar moeten afleiden dat het niet jouw foto's zijn.
Lang niet iedereen opent links die hier geplaatst worden.
Als je van de bezoekers hier zou willen vragen of ze deze "dure" foto's het geld waard vinden, had je ze met alleen een link moeten plaatsen in de rubriek "Overig fotogerelateerd" met een duidelijke vraagstelling erbij.
Maar daar hoeft niet iedereen het mee eens te zijn.
Gebruikers-avatar
Rijk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3205
GeregistreerdCOLON 22 Jul 2007 22:10
WoonplaatsCOLON Vleuten
CONTACTCOLON

Het is inderdaad niet de bedoeling foto's van anderen hier te plaatsen, ik heb er even een link van gemaakt. Ook heb ik deze even naar een ander topic verplaatst omdat je hier niet je eigen foto's toont. Verder mag er lekker of gediscussieerd worden.
één plaatje zegt meer dan duizend woorden
kijk ook eens op flickr
alabaster
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 147
GeregistreerdCOLON 22 Feb 2014 11:39

Ok, ik was me niet bewust van deze zware overtreding. Ik dacht, ze passen mooi onder natuur etc. Ik had expres de links er eerst niet bijgezet, omdat ik benieuwd was hoe mensen op de foto's zouden reageren. De tweede foto bijv. zou, denk ik, normaal afgekraakt zijn. het blijkt echter een meesterwerk te zijn. Leek me wel aardig ter relativering.
Gebruikers-avatar
DavevdrH
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3648
GeregistreerdCOLON 14 Aug 2013 18:50
WoonplaatsCOLON Den Bosch
CONTACTCOLON

Yep duidelijk een kwestie van smaak en relativiteit.
Zelf denk ik altijd maar "als iemand het enorm lelijk vind, dan is er ook altijd iemand die het geweldig mooi vind" (en v.v.)
En als het om geld gaat... dan komen er ineens 100 factoren bij... :)
Groet,

Dave

| Sony a77 |
| Sigma 17-35 f/2.8-4 DG EX ASP | Tamron AF70-300 f/4-5.6 di Macro | Tamron SP 90mm F/2.8 Di Macro 1:1 USD |
| Metz 48 AF-1 |
Zie ook:
flickr
OYPO
snarie

Ik vind het ongeloofelijk dat die voor zulke hoge bedragen over de toonbank gaan, persoonlijk zie ik hier foto's voorbijkomen die dan zeker het dubbele op zouden moeten brengen.

maar jah...ieder zijn gebrek zullen we maar zeggen.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar