Verjaardagsfeestje (fotoshoot) Oproep

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
snarie

Beste forumleden.

Ik heb een leuke zus en nicht, nu is de laast genoemde net 12 geworden en wilde voordat ze naar het voortgezet als feestje een fotoshoot met 10 vriendinnen.
Omdat ik soms wel eens leuke foto's schiet wilde ze mij hebben als fotograaf, maar nu komt het, ik persoonlijk vind nog niet dat ik goed genoeg ben om dat in mijn 1tje te klaren.
Zou er iemand van het forum die wat bekender is met het type model/portret fotografie (en kennis heeft van belichten met lampen flitsen e.d.) mij die dag willen helpen, zodat ik ook nog wat kan leren en de kinderen een leuke dag (maar vooral een goed gelukte foto) hebben.

Ik heb de beschikking tot een studio met (naar mijn mening alles erop en aan) http://marjoleinthijse.com/de-studio
aanwezig een visagiste, en eventueeel nog een 2e fotografe die graag ook nog wat zou willen leren.
10 meiden in de leeftijd van 12-13 jaar (oordoppen meenemen :D )
Studio staat in Houten.

Groeten Stefan,
Gebruikers-avatar
Dward
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1567
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2012 13:08
WoonplaatsCOLON Noorwegen

Leuk project lijkt mij. Kan me haast niet voorstellen dat hier niemand op gaat reageren.
Knappe studio ook overigens!

Groet!
Dward
Gebruikers-avatar
Rocker
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 6828
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2009 09:35
WoonplaatsCOLON Zeewolde
CONTACTCOLON

Misschien ook nog handig voor de potentieel geinteresseerden wanneer dit dan (ongeveer) zou zijn en op wat voor dag??
Gebruikers-avatar
eMKay
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1948
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2013 09:30

Leuk idee! Ik zou graag mee willen doen, maar heb helaas de ervaring niet de je zoekt.
Gebruikers-avatar
Rianne l
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 334
GeregistreerdCOLON 01 Mrt 2013 10:26
WoonplaatsCOLON Helmond

Ik zou ook wel willen maar ook niet de gewenste ervaring.
Misschien iemand vragen voor de haren en make-up dan is het helemaal echt.
Groetjes Rianne.
Gebruikers-avatar
dukie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 905
GeregistreerdCOLON 01 Mei 2008 16:59
WoonplaatsCOLON 's-Hertogenbosch
CONTACTCOLON

het is heel leuk, heb dat laatst voor de vriendengroep van dochterlief ook gedaan. ´t is dat ik weinig tijd over heb, dus kan ik niet bijspringen. Er zal toch wel iemand zijn die kan? Wanneer gaat het trouwens plaatsvinden?
snarie

Ow :shock: ik had niet meer gezien dat er nog zoveel op gereageerd was, (normaal krijg ik dan een mailtje binnen).

Maar ik heb al iemand van het forum die mee gaat helpen, ik zou jullie natuurlijk allemaal graag uitnodigen om er ook bij aanwezig te zijn, maar dan wordt het feestje wel erg druk met meer fotografen dan modellen.
Derhalve toch nog iedereen bedankt voor de aanbieding.
dukie schreefCOLONhet is heel leuk, heb dat laatst voor de vriendengroep van dochterlief ook gedaan. ´t is dat ik weinig tijd over heb, dus kan ik niet bijspringen. Er zal toch wel iemand zijn die kan? Wanneer gaat het trouwens plaatsvinden?
vandaag bekend geworden dat het 17 mei en de studio heb ik voor 4 uur.
Rianne l schreefCOLONIk zou ook wel willen maar ook niet de gewenste ervaring.
Misschien iemand vragen voor de haren en make-up dan is het helemaal echt.
kinderen worden van te voren helemaal opgemaakt door een visagiste.

Groeten
Stefan
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar