Komt het nog goed met Flickr?

ModeratorCOLON Global Moderators

Gebruikers-avatar
mmk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2937
GeregistreerdCOLON 03 Jun 2007 15:24
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

Ook ik herken me totaal niet in je aanmerkingen over flickr. Werkt perfect (en heb een yahoo account).
“It's always good in photography to remember who has the brain and what is the tool” (Alister Benn in 'Seeing the Unseen')
Gebruikers-avatar
Rijk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3205
GeregistreerdCOLON 22 Jul 2007 22:10
WoonplaatsCOLON Vleuten
CONTACTCOLON

Ik vind de nieuwe lay-out veel beter. Net als bij iedere upgrade van bestaande software of apps moet je even zoeken waar alles zit maar ik moet zeggen dat ik het eigenlijk duidelijker vind dan voorheen. Het Yahoo account had ik al maar ik vind Flickr zo fijn werken dat ik er ook een voor aangemaakt had mocht dat nodig zijn.

Groet,

Richard
één plaatje zegt meer dan duizend woorden
kijk ook eens op flickr
Gebruikers-avatar
Mozes
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 697
GeregistreerdCOLON 12 Dec 2012 07:43
WoonplaatsCOLON AccountKiller
CONTACTCOLON

Het enige wat ik jammer vind is dat de optie om een foto in groter formaat te bekijken, zover weg gestopt zit.
Eerst moet je klikken op de drie puntjes.
Dan kiezen voor download/all sizes
En tenslotte op View all sizes...
https://www.accountkiller.com/removal-requested" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

De vraagstelling verschuift van " komt het goed met Flickr" naar "komt het goed met de gebruiker", als ik het zo lees ;)
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Gebruikers-avatar
Rocker
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 6828
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2009 09:35
WoonplaatsCOLON Zeewolde
CONTACTCOLON

LOL :) tja, elke UI heeft voor en nadelen... En de manier waarop je de site vooral gebruikt bepaald ook gedeeltelijk wat voor jou handiger/belangrijker is of juist niet... Zelf vond ik de nieuwe layout wel wennen, maar ook prettiger.

Wel grappig om te zien dat er kennelijk toch best veel gebruikers zijn die speciaal voor Flickr een Yahoo account gemaakt hebben.. Binnenkort die van mij ook maar weer eens opzoeken, helaas...
Jef-W
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4021
GeregistreerdCOLON 14 Mei 2011 20:12
WoonplaatsCOLON Hengelo (O)
CONTACTCOLON

Ook ik heb alleen een Yahoo-account voor Flickr ingesteld. Kleine moeite en zie hierin het probleem ook niet echt.

Was even wennen aan de nieuwe lay-out, maar daar raak je snel gewend aan.

'T is idd hoe gaat de gebruiker er mee om met veranderingen :wink:
Mijn site: www.jeffrywesterhoff.nl
Tevens op: flickr
Gebruikers-avatar
XXXL
Memoriam
Memoriam
BerichtenCOLON 1391
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2009 16:23
WoonplaatsCOLON Doeternietoe

goh, mijn oude topic is onder het stof vandaan gekomen. Dat krijg je met die zware regenbuien! :P
Maar, inderdaad, hoezee...... weer een inlognaam en wachtwoord er bij. Vorige week werkte e.e.a. niet en zocht ik een (email)helpdesk. Ik kwam echter niet verder dan de mogelijkheid van een telefoontje naar de USA, vanwege privacy. Hopeloos. Maar het blijft nog steeds een mooi medium om snel een boel foto's te delen.

Ha, bliksem en donder, hier gaat de stekker er weer uit!
Groet,
Gerard

You only live twice!

Flickr
@BigfootGerard
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar