Sigma EF-500 DG Super; hoe werkt 'ie?

Datastorage, flitsers, filters, macro, tassen, statieven en alle overige accessoires

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Alathariel
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 73
GeregistreerdCOLON 04 Sep 2006 15:56
WoonplaatsCOLON Wageningen

Ik liet vandaag op stage (ik loop stage bij een portretfotograaf) vallen dat ik zo graag een handflitser zou willen hebben, maar dat die mijn budget te boven gaan. Ze hadden er nog wel eentje liggen, die mocht ik overnemen voor 40 euro. Ik heb 'm mee naar huis gekregen om even mee te prutsen en te kijken wat ik ervan vind.

Heel gaaf dus, maar ik heb geen flauw idee hoe 'ie werkt, ik krijg m om te beginnen al niet aan. Er zitten goeie batterijen in, nieuwe, net gekocht, dus daar ligt het niet aan.
Wie kan me helpen? Hoe krijg ik 'm aan, en hoe werkt 'ie verder?

Het gaat dus om de Sigma EF-500 DG Super.
Gebruikers-avatar
VoRTeX
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 57
GeregistreerdCOLON 11 Jul 2006 17:05
WoonplaatsCOLON Vlaardingen
CONTACTCOLON

ik zou zeggen: kijk eens op de site van de fabrikant,misschien is er wel een gebruiksaanwijzing http://www.sigmaphoto.com/flashes/flash ... sp?id=3257
350D+BG | 17-40 L | 50mm f/1.8 II | 70-300IS USM | Metz 54 AF-1 E-TTL | Vosonic 3320 40Gb imagetank
Gebruikers-avatar
Alathariel
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 73
GeregistreerdCOLON 04 Sep 2006 15:56
WoonplaatsCOLON Wageningen

Dankjewel! Ik had al wel een beetje zitten googlen, maar niks nuttigs gevonden.
fokkedeboer
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 7378
GeregistreerdCOLON 23 Feb 2005 11:57
WoonplaatsCOLON De Bilt
CONTACTCOLON

Die flitser heb ik ook, is een super-ding! En voor 40 euro heb je een wereldkoopje, kost normaal dik 200 euro!
[size=75]Mijn foto's zijn niet perfect. Maar ik heb er wel lol aan om te proberen dat te bereiken![/size] http://www.fotofokke.nl
Gebruikers-avatar
Alathariel
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 73
GeregistreerdCOLON 04 Sep 2006 15:56
WoonplaatsCOLON Wageningen

Dat had ik inmiddels ook gezien ja, heb meteen zitten speuren of 'ie iets mankeert, maar nee :P .
Ik heb er ondertussen al wat mee lopen klooien (ik heb m aan de praat gekregen ;) ), en ik ga m overnemen, t is een geweldige deal en ik vind m erg fijn :D .
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar