iemand een idee

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
meetlat
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 15
GeregistreerdCOLON 11 Feb 2015 21:42

addy101
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1633
GeregistreerdCOLON 28 Sep 2008 11:30

Waarom wil je dat weten?
Het is iig een 24-70/2.8L mark I of 28-70/2.8L (gelet op de zonnekap) op de foto, maar of dat de lens is waar de foto mee gemaakt is, is de vraag.
[i]Das Bild ist ein Modell der Wirklichkeit - Wittgenstein[/i]
Gebruikers-avatar
Svennie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 830
GeregistreerdCOLON 14 Apr 2011 19:23
WoonplaatsCOLON Alkmaar
CONTACTCOLON

Ook wel aardig om je even voor te stellen.
Anoniem 3

Aha... een buurman die meedoet aan een WAT IS DIT probleem..
Niet bijster origineel.
Puzzel lekker zelf verder, zou ik zeggen.
Gebruikers-avatar
Ton Canon
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 987
GeregistreerdCOLON 08 Mei 2008 23:20
WoonplaatsCOLON Noordwijkerhout

Aan de merkwaardige entree en de bestandsnamen te zien kon het weleens scam zijn. Ik heb er maar niet op geklikt.
Gebruikers-avatar
Rijk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3205
GeregistreerdCOLON 22 Jul 2007 22:10
WoonplaatsCOLON Vleuten
CONTACTCOLON

De vraag is inderdaad wat kort en bondig maar laten we TS nog even het voordeel van de twijfel geven. Als het geen spam is hebben we hier al weer de toon gezet voor nieuweling :wink: Graag on topic en bij vermoeden van spam een melding maken via het bekende rode uitroepteken.

We volgen dit in ieder geval dus meer opmerkingen zijn niet nodig.
één plaatje zegt meer dan duizend woorden
kijk ook eens op flickr
meetlat
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 15
GeregistreerdCOLON 11 Feb 2015 21:42

Maar jongens toch hier is helemaal geen spraken van spam of wat dan ook.

ik wilde gewoon eens weten welke lens hier gebruikt wordt meer niet.

excuseer voor de vraag hoor...
meetlat
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 15
GeregistreerdCOLON 11 Feb 2015 21:42

Telescoop schreefCOLONAha... een buurman die meedoet aan een WAT IS DIT probleem..
Niet bijster origineel.
Puzzel lekker zelf verder, zou ik zeggen.
dank je voor u deskundige informatie
meetlat
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 15
GeregistreerdCOLON 11 Feb 2015 21:42

addy101 schreefCOLONWaarom wil je dat weten?
Het is iig een 24-70/2.8L mark I of 28-70/2.8L (gelet op de zonnekap) op de foto, maar of dat de lens is waar de foto mee gemaakt is, is de vraag.
Bedankt voor je informatie :D

kan verder :)
Laatst gewijzigd door 2 op meetlat, in totaal 12 keer gewijzigd.
MichielBroerse
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 928
GeregistreerdCOLON 08 Mei 2012 09:32

Er zijn ook mensen die wel helpen.
Wellicht dat het ook handig is om wel hun wedervragen te beantwoorden.
Mensen willen ook graag weten waarom je dit wilt weten.
meetlat
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 15
GeregistreerdCOLON 11 Feb 2015 21:42

MichielBroerse schreefCOLONEr zijn ook mensen die wel helpen.
Wellicht dat het ook handig is om wel hun wedervragen te beantwoorden.
Mensen willen ook graag weten waarom je dit wilt weten.
ik wil dit graag weten omdat ik interesse heb in de lens om aan te kopen
Anoniem 4

Een forum is een community, een gemeenschap van mensen die een gemeenschappelijke belangstelling delen, waarin zij hun kennis en ervaring uitwisselen, informatie brengen en halen. Nieuwkomen op een forum is als het betreden van een huiskamer.
Dan maak je bekend wie je bent en wat je naar die huiskamer heeft geleid. Als je nieuw bent, wil je vaak eerst informatie ontvangen. Helemaal niet erg, maar leg ook even kort uit waarom je die informatie wilt hebben, want dan krijg je vaak gerichter antwoord.
Net als in een huiskamer draait het om wederzijds respect en vertrouwen. Dat laatste moet groeien en daaraan levert het brengen van informatie ook een belangrijke bijdrage.
Binnen stormen en bot een vraag stellen, doet in de huiskamer de haren overeind staan en leidt daardoor vaak tot kort door de bocht antwoorden en uiteindelijk tot irritatie over en weer.
Het is zo makkelijk te voorkomen. Achteraf herstellen kan ook, maar dat kost wat meer moeite doch is niet onmogelijk. Prettig verblijf in onze huiskamer.
MichielBroerse
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 928
GeregistreerdCOLON 08 Mei 2012 09:32

meetlat schreefCOLON
MichielBroerse schreefCOLONEr zijn ook mensen die wel helpen.
Wellicht dat het ook handig is om wel hun wedervragen te beantwoorden.
Mensen willen ook graag weten waarom je dit wilt weten.
ik wil dit graag weten omdat ik interesse heb in de lens om aan te kopen
En dat kan je baseren op foto's die wij via de link te zien krijgen?
Sorry, ik kan me niet voorstellen dat je op basis van die foto's een gerichte keus kan maken.
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Maar nogmaals: heb je interesse in het objectief op de foto, of waarmee de foto is gemaakt?
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
meetlat
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 15
GeregistreerdCOLON 11 Feb 2015 21:42

MarcoEOS550D schreefCOLONMaar nogmaals: heb je interesse in het objectief op de foto, of waarmee de foto is gemaakt?
Neen ik had enkel interesse in type lens, foto was een voorbeeld voor te laten zien welke lens er gebruikt werd.
meetlat
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 15
GeregistreerdCOLON 11 Feb 2015 21:42

MichielBroerse schreefCOLON
meetlat schreefCOLON
MichielBroerse schreefCOLONEr zijn ook mensen die wel helpen.
Wellicht dat het ook handig is om wel hun wedervragen te beantwoorden.
Mensen willen ook graag weten waarom je dit wilt weten.
ik wil dit graag weten omdat ik interesse heb in de lens om aan te kopen
En dat kan je baseren op foto's die wij via de link te zien krijgen?
Sorry, ik kan me niet voorstellen dat je op basis van die foto's een gerichte keus kan maken.
neen klopt ik weet wat die lens kan welke resultaten men kan behalen, daarom de grote interesse naar type lens
meetlat
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 15
GeregistreerdCOLON 11 Feb 2015 21:42

Illuminatus schreefCOLONEen forum is een community, een gemeenschap van mensen die een gemeenschappelijke belangstelling delen, waarin zij hun kennis en ervaring uitwisselen, informatie brengen en halen. Nieuwkomen op een forum is als het betreden van een huiskamer.
Dan maak je bekend wie je bent en wat je naar die huiskamer heeft geleid. Als je nieuw bent, wil je vaak eerst informatie ontvangen. Helemaal niet erg, maar leg ook even kort uit waarom je die informatie wilt hebben, want dan krijg je vaak gerichter antwoord.
Net als in een huiskamer draait het om wederzijds respect en vertrouwen. Dat laatste moet groeien en daaraan levert het brengen van informatie ook een belangrijke bijdrage.
Binnen stormen en bot een vraag stellen, doet in de huiskamer de haren overeind staan en leidt daardoor vaak tot kort door de bocht antwoorden en uiteindelijk tot irritatie over en weer.
Het is zo makkelijk te voorkomen. Achteraf herstellen kan ook, maar dat kost wat meer moeite doch is niet onmogelijk. Prettig verblijf in onze huiskamer.
Mijn wel gemeende oprechte verontschuldigen hiervoor, Maar ik hou liever mijn data privé.

Ben het ook niet zo gewoon om op een forum vragen te stellen, en als ik hier iemand op zijn tenen heb getrapt of onbeleefd overkwam dit was echter niet mijn bedoeling hoor.

Ben hier terecht gekomen door op Google te zoeken naar de lens
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Nou, mooi zo. Genoeg hierover dan :wink:

In ieder geval fijn dat je je weg naar hier hebt gevonden! Mocht je nog meer vragen hebben of je foto's willen delen, ben je hier van harte welkom.
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar