WEK Nieuwjaarsrace CPZ 2012

Autosport, motorsport, rallyrijden... alle sportieve prestaties in gemotoriseerde voertuigen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
EOS20D
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 202
GeregistreerdCOLON 06 Dec 2005 07:29

Afgelopen zondag werd het 2012 autosport seizoen geopend met de inmiddels traditionele nieuwjaarsrace op Circuit Park Zandvoort. De race ging rond 15:30 van start waarna men het donker in reed en na 4uur racen finishte om 19:30 uur. Hieronder een kleine sfeerimpressie:

1.Afbeelding

2.Afbeelding

3.Afbeelding

Hope you'll like 'em again!

Meer foto's van de nieuwjaarsrace en andere autosportevenementen zijn te vinden op http://www.schimmel.webs.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Groet, Edwin Schimmel
e.schimmel@live.nl
WireWess
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1258
GeregistreerdCOLON 25 Mrt 2009 23:30
WoonplaatsCOLON Westland
CONTACTCOLON

Deze race is inderdaad een geweldig en uniek event in Nederland.
Ik was er zelf ook, al was ik dit keer bij de Drifters. :)

Dan jouw foto's:
#1 Er is weinig tot geen scherpte te bekennen in deze foto, ook zie ik geen bestuurder(pola?)
#2 Nette foto maar ook wel heel erg standaard bij een avondrace :)
#3 Ik zie mezelf op het dak :) Mooie foto alle elementen, herkenbaarheid van CPZ, vuurwerk, pitcrew en auto's op de baan. Al had je wellicht een iets langere sluitertijd kunnen gebruiken, je ziet nu helaas niet zo duidelijk hoeveel en hoe groot het vuurwerk was.

Op je site staan maar 7 foto's?
Je weet niet wat je niet weet ! :D
EOS20D
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 202
GeregistreerdCOLON 06 Dec 2005 07:29

Hoi 'WireWess',

Thanks voor je feedback, altijd interessant en leerzaam! Bij de eerste foto is zeker wel scherpte aanwezig, alleen is dit misschien niet zo goed waarneembaar omdat de foto met 1/100ste genomen is om de snelheid weer te geven en vanwege het comprimeren. De 2e foto is inderdaad misschien een beetje standaard, maar een avondrace is de ideale gelegenheid voor zulke plaatjes met lage sluitersnelheden en voorbij razende achterlichten over een verlichte baan. Knap dat je jezelf ziet staan op het dak bij de laatste foto! :-) Ik heb een getrapte serie gemaakt tijdens de finish toen het vuurwerk omhoog ging en dit is toch één van de betere (helaas had ik even niet de beschikking over een goed statief, dus langzamere sluitersnelheid leverde niks bruikbaars op).

Op m'n site heb ik er nog een paar bij geplaatst en uiteraard zal ik de gallerij regelmatig up-daten met toekomstige autosport evenementen!

Greetz, Edwin Schimmel
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar