Spelen met microsoft ICE; motorcross Overloon.

Autosport, motorsport, rallyrijden... alle sportieve prestaties in gemotoriseerde voertuigen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Rianne l
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 334
GeregistreerdCOLON 01 Mrt 2013 10:26
WoonplaatsCOLON Helmond

Door het topic van Steven aan het knutselen geraakt met het programma van Microsoft ICE.
En dat bracht wel wat leuke foto-tjes op.

Hierbij mijn probeersels met de foto's van de motorcross in Overloon.

Met deze was ik al blij dat er iets lukte helaas zijn de basisfoto's niet scherp.
Afbeelding

Toen kwam er een serie voorbij ik dacht ja leuk(en scherper) even proberen.
Afbeelding

Bij volgende foto zaten de klikken iets te dicht bij elkaar maar geeft toch best een mooi beeld en je ziet mooi wat de bijrijder doet.
Afbeelding
Groetjes Rianne.
Gebruikers-avatar
Mozes
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 697
GeregistreerdCOLON 12 Dec 2012 07:43
WoonplaatsCOLON AccountKiller
CONTACTCOLON

Rianne l schreefCOLONDoor het topic van Steven aan het knutselen geraakt met het programma van Microsoft ICE.
En dat bracht wel wat leuke foto-tjes op.

Bij volgende foto zaten de klikken iets te dicht bij elkaar maar geeft toch best een mooi beeld en je ziet mooi wat de bijrijder doet.
Afbeelding
Deze laatste is leuk.

edit,, sorry :oops:
Laatst gewijzigd door 1 op Mozes, in totaal 15 keer gewijzigd.
https://www.accountkiller.com/removal-requested" onclick="window.open(this.href);return false;
addy101
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1633
GeregistreerdCOLON 28 Sep 2008 11:30

Wellicht Da Rulez gemist, Mozes:
"Het is niet toegestaan eigen foto's in andermans topic te plaatsen (tenzij het een [VERZAMELTOPIC] betreft). Tevens is het niet de bedoeling om zonder toestemming (van de fotograaf) foto's van anderen te bewerken en deze in een reactie te tonen. Indien je deze toestemming hebt verkregen, vermeld dit dan bij de geplaatste foto. Dat voorkomt onduidelijkheid." (http://www.eosdigitaal.nl/forum/viewtop ... 5&t=102731.

Ik zit er naar te kijken, maar nee, twee, drie of vijf keer dezelfde motor is het niet voor mij. Technisch aardig, maar artistiek, nee, niet echt mijn ding. Sorry.
[i]Das Bild ist ein Modell der Wirklichkeit - Wittgenstein[/i]
Gebruikers-avatar
Rianne l
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 334
GeregistreerdCOLON 01 Mrt 2013 10:26
WoonplaatsCOLON Helmond

Mozes ik vond het niet erg.
Was trouwens ook een leuk effect. En je zag bij de rijders die meer ervaring hebben dat ze dezelfde lijnen volgden. En bij de onervare dames en heren dat ze na een tijdje(de vermoeidheid) ze alle kanten op gingen.

addy101 dank voor je reactie.
Groetjes Rianne.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar