Rijdend motor museum doet Veendam aan

Autosport, motorsport, rallyrijden... alle sportieve prestaties in gemotoriseerde voertuigen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
VFRood
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3567
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2006 16:02
WoonplaatsCOLON Prov. Groningen

Hoi, vandaag even in Veendam wezen kijken bij het rijdend motor museum.
Zal hier een aantal foto's gaan spammen. Zal het eerst even bij 5 laten.

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

Verder ben ik ook nog niet met bewerken. Ofschoon... hmz.... gooien we even de start ertegenaan. Let op nr 18!!

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

8. Lastig als je motor niet wil aanslaan....
Afbeelding

En de eerste doorkomst

9.
Afbeelding

Bochies in bewerking. En met de zijspannerts levert dat heel mooie foto's op. Die stop ik morgen in een apart topic!!
Foto's niet zichtbaar. Heb mijn photobucket account opgeheven ivm chantage door photobucket. Ik zal beginnen met een nieuwe provider.
Gebruikers-avatar
hbarkhof
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 785
GeregistreerdCOLON 17 Jul 2010 12:18
WoonplaatsCOLON Noord-Brabant, Best, hbarkhof
CONTACTCOLON

Valt niet mee om tot 5 te tellen !! :)
wernerfotografie

Over het algemeen: Leuk om te zien. Vind veel foto's iets wat te donker, sommige foto's zijn wel heel krap gekaderd maar de achtergrond was ook niet Je van Het maar daar kan je niets aan doen. Snelheid zit er bij sommige foto's wel prima in :D !
Gebruikers-avatar
VFRood
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3567
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2006 16:02
WoonplaatsCOLON Prov. Groningen

Dank voor de reacties. :)
Foto's niet zichtbaar. Heb mijn photobucket account opgeheven ivm chantage door photobucket. Ik zal beginnen met een nieuwe provider.
Gebruikers-avatar
VFRood
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3567
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2006 16:02
WoonplaatsCOLON Prov. Groningen

@ werner foto 4 wordt in elk geval nog door mij bewerkt. Daar ga ik even een tijd bij zitten om een nieuwe bovenkant erbij te maken. Belichtingen heb ik in elk geval hersteld in Lightroom. Zul je hier geen voorbeeld van zien.
Foto's niet zichtbaar. Heb mijn photobucket account opgeheven ivm chantage door photobucket. Ik zal beginnen met een nieuwe provider.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar