[Verzameltopic] Tanks-S Rally 2012

Autosport, motorsport, rallyrijden... alle sportieve prestaties in gemotoriseerde voertuigen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
premiumblue
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 769
GeregistreerdCOLON 11 Mei 2005 06:50
WoonplaatsCOLON Tijnje, Fryslân
CONTACTCOLON

De eerste rally van 2012 zit er weer op.
Aangezien er (erg) veel fotografen waren, maak ik er direct maar een verzameltopic van.

Mijn 4 beste fotos. Teminste voor wat het waard is. Ik had persoonlijk zo'n dag dat
'je beter in bed had kunnen blijven liggen' qua 'pech' dingetjes. En dat heeft bij mij
invloed op de fotografische inspiraties ;-)

Maar goed, genoeg gezeurd. Een voorzetje, voor het vele moois van anderen wat
(hopelijk) gaat komen:

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding
EOS 7D + grip, EOS 50D +grip ,Canon 70-200 F2.8L; Canon 100-400L, Canon 17-40 F4 L, Tamron 90mm 2.8 Macro, 2x Speedlite 430EX... en dat alles in een Vanguard Oregon 58 rugzak.
Gebruikers-avatar
BossA
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 2836
GeregistreerdCOLON 01 Aug 2008 14:36
WoonplaatsCOLON Overijssel

Op zich zijn het scherpe foto's, Maar ik mis wel de snelheid in foto 2. de wielen staan zowat stil. alleen door het stof zie ik dat hij rijdt. Ook bij foto 4 heb ik het idee dat daar de wielen stilstaan.
Canon camera met een mooi aantal lenzen, Flitsers. En een Mono- en Tri- pod.
Meer foto's van mij: Flickr
Gebruikers-avatar
hirzo
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 445
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2009 06:26
WoonplaatsCOLON Wildervank

Je sluitertijd zou inderdaad nog wat omlaag kunnen om wat meer snelheid in de foto's te krijgen.
Waar zat je op, 1/320 ongeveer?

1: Scherp waar die scherp moet zijn, maar weinig snelheid en de centrale compositie maakt het een beetje saai.

2: Qua compositie zeker niet verkeerd, maar deze was bij mij rechtstreeks de prullenbak in gegaan, is gewoon niet scherp.

3: Lekker scherp, sluitertijd mag nog wel iets omlaag en misschien ietsje lichter maken?

4: Vind ik de beste v/d 4. De ietwat snelle sluitertijd stoort hier niet door het opspattende grind etc. Compositie kan misschien
wat spannender.

Had zelf ook geen beste dag, voelde me niet fris en ben na 2 proeven weer naar huis gegaan,
vandaar het gebrek aan variatie in m'n foto's.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ben benieuwd naar jullie mening.
Mijn website: http://www.hirzo.com" onclick="window.open(this.href);return false;

30D + BG-E2 + EF 24-85mm f/3.5-4.5 USM + EF 50mm f/1.8 II + EF 70-300mm f/4-5.6 IS USM + 430EX II + Samsung SyncMaster 215TW
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar