Rangierbahnhof Ruhrort

Urban exploring in al zijn facetten

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
katjang
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 82
GeregistreerdCOLON 08 Mrt 2012 00:05

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

8.
Afbeelding[/quote]
Gebruikers-avatar
jonggolde
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3525
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2007 21:31
WoonplaatsCOLON Borsele
CONTACTCOLON

Foto 4 en 5 spreken mij het meeste aan. Ik vind de foto's over het algemeen erg druk en rommelig. Hou ik persoonlijk niet zo van.
Gebruikers-avatar
industrial63
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 278
GeregistreerdCOLON 12 Mei 2011 00:21

idd wat drukjes. Draaischijf verderop met de ronde loods en de voormalige herstelwerkplaats vergeten?
katjang
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 82
GeregistreerdCOLON 08 Mrt 2012 00:05

Ronde loods met draaischijf? en voormalige werkplaats?
Moest die daar zijn dan? Heb die namelijk niet gezien.... En we hebben nog wel een heel stuk gelopen over het spoor.
Dachten alles gehad te hebben.
Gebruikers-avatar
industrial63
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 278
GeregistreerdCOLON 12 Mei 2011 00:21

Voorbereiding is het halve werk. is een groot gebied geweest vroeger. Voor wat je gemist hebt: http://www.flickr.com/photos/nintheu/se ... 069018283/ , is weliswaar een oude bewerking helaas....
katjang
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 82
GeregistreerdCOLON 08 Mrt 2012 00:05

Ooh, ziet er tof uit.
Zal binnenkort eens kijken waar die moet staan dan, ga toch binnenkort weer naar Duisburg.

Bedankt voor de tip
Gebruikers-avatar
Jerenes
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1352
GeregistreerdCOLON 21 Nov 2006 19:49
WoonplaatsCOLON Lochristi, België

Het is inderdaad wat rommelig en bij sommige foto's staat je horizon niet recht. Ook de vertekening van je breedhoek is storend bij momenten. IK heb niets tegen vertekening (je kan daar immers lekker creatief mee zijn en leuke effecten mee bereiken), maar hier past het niet helemaal.
Ook je logo. Heel goed gevonden op die manier, maar het witte vlak is wel heel erg aanwezig in je foto's. Ook sluit het niet vlak aan bij de rand waardoor je nog een haarlijntje rechts van het logo hebt. Misschien een idee om het witte vlak een transparante (wat donkerder of lichtere) achtergrond te geven zodat wat eronder zit ook nog min of meer zichtbaar is?
Jeroen

7D + Grip | 6D+Grip | Canon EFs 10-22 f/3.5-4.5 USM | Canon EF 24-70 f/2.8L USM| Canon EF 24-105 f/4L IS USM II | Canon EF 70-200 f/4L IS USM |Canon EF 100-400 f/4.5-5.6L IS USM | Canon 1.4x II Extender
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar