Mont G (10 foto's)

Urban exploring in al zijn facetten

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Svennie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 830
GeregistreerdCOLON 14 Apr 2011 19:23
WoonplaatsCOLON Alkmaar
CONTACTCOLON

vanwege een druk gezinsleventje heb ik de laatste tijd weinig kunnen reageren en niets meer geplaatst.

Afgelopen maand wel nog even tijd gevonden om weer is naar België te gaan om dit verlaten klooster te bezoeken.
Gelukkig vonden we snel de weg naar binnen en kwamen we vrij snel in dit prachtige gebouw. De rest van het klooster viel erg tegen met vooral lege kamers, maar het kerkje maakte alles goed. Ongelofelijk dat dit al 15 jaar leeg staat en er niks kapot is gemaakt, zo hoort het!

Bedankt voor het kijken en uiteraard ben ik benieuwd naar jullie reacties :D

Foto 1

41558

Foto 2

41559

Foto 3

41560

Foto 4

41561

Foto 5

41562

Foto 6

41563

Foto 7

41564

Foto 8

41565

Foto 9

41566

Foto 10

41567

Gebruikers-avatar
industrial63
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 278
GeregistreerdCOLON 12 Mei 2011 00:21

Compo's niets mis mee , maar aan je HDR techniek moet je nog wat sleutelen , mn de kleuren (blauwig) en de hier en daar toch wat dichtgelopen of uitgebeten delen en aanwezige CA en contrastflares(paarse vlek bij de wenteltrap)
Gebruikers-avatar
eMKay
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1948
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2013 09:30

Kijkt wat mij betreft lekker weg (ik heb weliswaar geen verstand van HDR), en wat een bijzonder Klooster zeg. Nog in prachtige staat.
Gebruikers-avatar
Svennie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 830
GeregistreerdCOLON 14 Apr 2011 19:23
WoonplaatsCOLON Alkmaar
CONTACTCOLON

Dank je wel Industrial, daar heb ik wat aan. Blauwig heb je wel een beetje gelijk in, alhoewel het ook niet allemaal witter dan wit was binnen.

de dichtgelopen delen heb ik zeker moeite mee, vooral bij ramen. Is de oplossing om daar nog meer foto's te nemen met meer belichtingen?

De flare op de trap zie ik ook, echter om de serie compleet te maken heb ik die ook geplaatst.

Kan je nog aangeven waar je de CA ziet waar dat je stoort?

EMKay, thanx, inderdaad in geweldige staat nog.
Gebruikers-avatar
industrial63
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 278
GeregistreerdCOLON 12 Mei 2011 00:21

CA; foto 10 muur links , foto 9 balkwerk. Wit is het echt wel , ben er een paar weken geleden geweest. Close-up van het orgel moet je echt even overnieuw doen. Meer onder en overbelichten voor de ramen etc doet wonderen.
Gebruikers-avatar
Svennie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 830
GeregistreerdCOLON 14 Apr 2011 19:23
WoonplaatsCOLON Alkmaar
CONTACTCOLON

Thanx voor je feedback!!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar