Urbexlokatie

Urban exploring in al zijn facetten

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
jan.brouwers
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 203
GeregistreerdCOLON 01 Nov 2005 15:33
WoonplaatsCOLON Heerlen
CONTACTCOLON

Hallo, bij deze wilde ik vragen of er mensen onlangs nog een bezoekje hebben gebracht aan het Sint Jozefsheim in Duitsland.
De locatie is ons bekend en we willen er graag nog eens heen maar willen ook niet weer voor niets rijden, zijn er nog bouwwerkzaamheden o.i.d. ?
(mag uiteraard ook per mail)
Jascha_400D
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1394
GeregistreerdCOLON 06 Jun 2007 19:58
WoonplaatsCOLON Groningen
CONTACTCOLON

Ken 1 uit Noorwegen die is er afgelopen augustus nog geweest.
eos 5D mk2

http://www.lost-in-time-ue.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
jan.brouwers
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 203
GeregistreerdCOLON 01 Nov 2005 15:33
WoonplaatsCOLON Heerlen
CONTACTCOLON

Jascha_400D schreefCOLONKen 1 uit Noorwegen die is er afgelopen augustus nog geweest.
Helaas, ik ken geen Noors, maar toch bedankt. :wink:
Row1Design
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 23 Jun 2010 19:33

jan.brouwers schreefCOLONHallo, bij deze wilde ik vragen of er mensen onlangs nog een bezoekje hebben gebracht aan het Sint Jozefsheim in Duitsland.
De locatie is ons bekend en we willen er graag nog eens heen maar willen ook niet weer voor niets rijden, zijn er nog bouwwerkzaamheden o.i.d. ?
(mag uiteraard ook per mail)
Ik ben er denk ik 3 of 4 maanden geleden geweest, maar zonder succes (wel 's nachts, ik ga altijd 's nachts). Op dat moment niks van bouwwerkzaamheden gemerkt.
Maar kort nadat we het terrein op waren, zagen we dat er 1 auto op het terrein stond (gezien met de nachtkijker). Op dat moment hebben we besloten terug te lopen naar de weg die er aan ligt, en het terrein te verlaten. Maar toen we bijna bij het hek waren, zagen we een auto bij onze auto stoppen, zij konden ons niet zien, wij hun wel. Even afgewacht, maar toen toch snel langs het hek afgeglipt, in de auto gestapt en aangereden. We waren 100m verder en zagen dat de auto die bij onze wagen stond ook aanreed, en jawel hoor, na 2km "stop polizei" Het was dus een undercover politie wagen, die waarschijnlijk door de mensen gewaarschuwd waren die tegenover het pand wonen, want die zijn zeer waakzaam! Maar gelukkig zagen de agenten geen problemen en ze hadden ons niet op het terrein zien staan, dus kwamen er met een waarschuwing van af.
Jascha_400D
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1394
GeregistreerdCOLON 06 Jun 2007 19:58
WoonplaatsCOLON Groningen
CONTACTCOLON

jan.brouwers schreefCOLON
Jascha_400D schreefCOLONKen 1 uit Noorwegen die is er afgelopen augustus nog geweest.
Helaas, ik ken geen Noors, maar toch bedankt. :wink:
Ik ook niet, maar ze spreken daar prima Engels ;-)
Maar ze is er in Augustus nog binnen geweest. Dus verwacht dat ie nog steeds te doen is.

Maar de beheerder komt er wel met behoorlijke regelmaat.
De eerste keer dat wij er waren ook, zijn toen wel ongezien weg weten te komen ;-)
eos 5D mk2

http://www.lost-in-time-ue.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
jelleruben78
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 110
GeregistreerdCOLON 05 Dec 2010 11:19
WoonplaatsCOLON Groningen
CONTACTCOLON

Noorwegen, is echt een must, ben daar augustus/september geweest. Echt een mooi land.
Canon EOS 5D Mark IV | Canon EF 24-105mm F/4.0 L USM IS
Gebruikers-avatar
industrial63
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 278
GeregistreerdCOLON 12 Mei 2011 00:21

@Row1Design.... dat krijg je er nou van als je s'nachts rond gaat spoken , dat valt op z'n zachtst gezegd , een beetje op eigenlijk..... :mrgreen:
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar