Kleurrijk Scheveningen

Al je architectuur foto's, gebouwen, bruggen, etc...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Ferry Passchier
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 329
GeregistreerdCOLON 29 Mei 2015 13:39
WoonplaatsCOLON Den Haag
CONTACTCOLON

Hallo :)

Gisteravond ben ik even in opdracht een foto wezen maken bij Scheveningen.
Iemand had een foto nodig van een drukke stedelijke plek met veel kleurtjes en een abri op de voorgrond. Deze zou voor een slide-banner worden gebruikt. De banner is klaar en de klant is erg tevreden. De opdrachtgever is een vriend van me en vind het geen probleem dat ik de complete foto (de banner heeft een enorme breedbeeld uitsnede) in mijn eigen portfolio opneem en deel met anderen.

Dus bij deze:
Afbeelding
ISO 100 - F/8.0 - 5 SEC
Jef-W
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4021
GeregistreerdCOLON 14 Mei 2011 20:12
WoonplaatsCOLON Hengelo (O)
CONTACTCOLON

Kleurrijk is het wel, maar de drukte had mss net wat meer benadrukt kunnen worden.

Had meer voorbij rijdende auto's en en/of mensen die voorbij lopen verwacht. Deze fotogeeft niet de indruk van een drukke stedelijke plek.
Mijn site: www.jeffrywesterhoff.nl
Tevens op: flickr
Gebruikers-avatar
Ferry Passchier
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 329
GeregistreerdCOLON 29 Mei 2015 13:39
WoonplaatsCOLON Den Haag
CONTACTCOLON

Jef-W schreefCOLONKleurrijk is het wel, maar de drukte had mss net wat meer benadrukt kunnen worden.

Had meer voorbij rijdende auto's en en/of mensen die voorbij lopen verwacht. Deze fotogeeft niet de indruk van een drukke stedelijke plek.
Ik had er misschien bij moeten vermelden dat het ook weer niet zo meost zijn dat er veel verkeer of mensen in beeld moesten zijn. Het moest een beetje "rustig" zijn maar wel duidelijk op een "levende" plek. Lastig te omschrijven, maar voor het doel was dit echt perfect :P
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar