Stal bij monumentale boerderij

Al je architectuur foto's, gebouwen, bruggen, etc...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Jeb
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 62
GeregistreerdCOLON 20 Dec 2014 09:00
WoonplaatsCOLON Doetinchem

47730

Gebruikers-avatar
eMKay
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1948
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2013 09:30

De foto zelf verteld mij niet zoveel. Het is inderdaad een boerderij of stal. Misschien dat het wat interessanter wordt met een bepaalde bewerking waarmee de foto teruggebracht wordt in tijd (?). Voor nu voelt het vooral als een vakantiefoto (no offence intended).

P.S. Je plaatst een foto zonder enige begeleidend schrijven. Wat was je doel, waarom heb je deze foot gemaakt, wat wil je van ons weten?
Anoniem 3

Je moet het waarschijnlijk doen met de foto die je hebt gemaakt...

Misschien enkele technische verbeterpuntjes:
Ik vind de foto te flets. Er mag meer pit in zitten door middel van wat contrast toevoegen.
De scherpte kan ook nog wel een tandje bij hebben.

De compositie: de voorgrond overheerst imo te veel. Maak een vrije uitsnede, waarbij je de verhouding 3:2 loslaat. Snijd van de onderkant een stuk af, zo tot midden in het gras. Dan ben je van die vervelende schaduw op de voorgrond af en gaat de aandacht meer naar de schuur.
Wel leuke details vind ik de oude apparaten links in de overkapping.

Kun je teruggaan naar de schuur om een nieuwe foto te maken, dan zou ik ook er op letten dat het dak van de schuur vrij komt van de rechter rand.

Succes ermee!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar