Sundfloen Bru

Al je architectuur foto's, gebouwen, bruggen, etc...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Dward
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1567
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2012 13:08
WoonplaatsCOLON Noorwegen

Een mooie zonnig middag na een nacht met verse sneeuw. Mooi moment om een foto te maken van de brug over de rivier de Glomma bij mij in de buurt.
De brug is gebouwd in 1968 (goed jaar). De Glomma is met ca. 625 kilometer de langste rivier van Noorwegen.

Groet!
Dward

47439

5D3 - EF 16-35 2.8L II USM - ISO 100 - 16 mm - ƒ9 - 1/200ste
Gebruikers-avatar
Svennie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 830
GeregistreerdCOLON 14 Apr 2011 19:23
WoonplaatsCOLON Alkmaar
CONTACTCOLON

De diepte in de foto vind ik heerlijk. De railing en de kabels trekken me echt de foto in. Echter als ik de rest van de foto bekijk mis ik 'iets' . Wat precies kan ik niet de vinger opleggen maar de linker kant vind ik vele malen interessanter dan de rechterkant.
Gebruikers-avatar
Dward
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1567
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2012 13:08
WoonplaatsCOLON Noorwegen

Tsja... Ik heb een toevallig voorbijkomende troll nog gevraagd om links van de brug even een mooie hoge besneeuwde berg neer te plempen maar dit nukkige schepsel had geen zin. Blijkbaar niet zijn dag. Volgende keer beter. ;-)

Groet!
Dward
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Ik herken de opmerking van Svennie wel, ik heb hetzelfde gevoel. Ik mis iets, de foto leidt letterlijk naar niets. Tegelijk denk ik dat je van hetgeen je voor de lens had, wel het beste hebt gemaakt. De dieptewerking is top!
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Gebruikers-avatar
jonggolde
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3525
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2007 21:31
WoonplaatsCOLON Borsele
CONTACTCOLON

Ik mis niets. Zelfs de lantarenpaal zou nog weg gekloond mogen worden. Mooi rustig beeld met fijne lijnen.
Gebruikers-avatar
Dward
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1567
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2012 13:08
WoonplaatsCOLON Noorwegen

jonggolde schreefCOLONIk mis niets. Zelfs de lantarenpaal zou nog weg gekloond mogen worden.
Daar heb ik wel aan zitten denken...

Groet!
Dward
Gebruikers-avatar
D!ck
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 666
GeregistreerdCOLON 10 Mei 2013 09:26
WoonplaatsCOLON Assen
CONTACTCOLON

Hmm nadat ik de lijnen heb gevolgd ben ik eens naar rechts gaan kijken. Daar zie ik dan een lantarenpaal met ijspegels eraan. Daarna zie ik op de achtergrond nog bergen.
op zich is er aan de rechterkant nog wel wat te beleven.

Maar toch mis ik daar iets waar je langer naar kan kijken.

De diepte wering is wel erg mooi.
Ik vindt hem gelsaagd
Kritiek graag opbouwend ;)
En wat er (wel) goed gaat hoor ik graag

Eos 80D

kijk ook op http://www.dick-bosman.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Jef-W
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4021
GeregistreerdCOLON 14 Mei 2011 20:12
WoonplaatsCOLON Hengelo (O)
CONTACTCOLON

Mooie dieptewerking.
Rechts vind ik ook prima zo, je wordt al snel weer naar de andere kant getrokken om te kijken. Mss de lantaarnpaal weghalen, maar kan zijn dat de rechterkant dan wat te kaal/vlak over zal komen.

-Jeffry
Mijn site: www.jeffrywesterhoff.nl
Tevens op: flickr
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar