Scheepvaartsschool Rotterdam

Al je architectuur foto's, gebouwen, bruggen, etc...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Vermazeren
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 14
GeregistreerdCOLON 16 Mrt 2014 06:18

Half uurtje aan de haven in Rotterdam gefotografeerd na het werk.
Het scheepvaartgebouw staat er niet helemaal op, echter vind ik deze uitsnede goed genoeg.

AfbeeldingScheepvaartsschool-Rotterdam

Ben benieuwd naar de jullie mening en tips.
Bedankt voor het kijken.
Canon eos 400D (+ batterygrip)- Canon eos 6D - Canon 18-55mm (kitlens) - Canon 24-105mm L-serie (kitlens) f4.0 IS USM - Canon 70-200mm L-serie f 4.0 USM - Canon 50mm f1.8 - Canon 100mm L-serie Macrolens f2.8 IS USM - Canon Speedlite 430EX II
Gebruikers-avatar
jev
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 185
GeregistreerdCOLON 24 Jul 2014 10:04
WoonplaatsCOLON Earth

Op zich een beeld waar je een hoop interessante dingen mee kan doen. Wat mij betreft echter mag er met name rechts wel een stuk af en die halo rond het gebouw... heb je er aan zitten gummen en poetsen?
The Artist Formerly Known As Jeveos
Gebruikers-avatar
Rijk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3205
GeregistreerdCOLON 22 Jul 2007 22:10
WoonplaatsCOLON Vleuten
CONTACTCOLON

Ik neem aan dat de extreme bewerking de bedoeling is maar helaas vind ik deze niet zo mooi. De halo's rondom het gebouw en de te blauwe lucht zijn voor mij een beetje "te".

We een foto waar je veel mee kan volgens mij, een mooie z/w omzetting of wat tone-mapping kan volgens mij goed passen bij deze foto.
één plaatje zegt meer dan duizend woorden
kijk ook eens op flickr
Gebruikers-avatar
dukie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 905
GeregistreerdCOLON 01 Mei 2008 16:59
WoonplaatsCOLON 's-Hertogenbosch
CONTACTCOLON

ik vraag me af hoe hij er uitziet in portretstand. Dan valt een stuk van de loze blauwe ruimte weg
Gebruikers-avatar
mmk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2937
GeregistreerdCOLON 03 Jun 2007 15:24
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

Like! Jammer van de halo, dus even opnieuw shoppen. Die "loze" blauwe ruimte is naar mijn mening perfect in balans met het gebouw, ook qua kleur. (grappig dat de anderen daar zo anders over denken).
“It's always good in photography to remember who has the brain and what is the tool” (Alister Benn in 'Seeing the Unseen')
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar