Storebæltsbroen

Al je architectuur foto's, gebouwen, bruggen, etc...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Ericszn
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1400
GeregistreerdCOLON 20 Nov 2010 22:28

.. oftewel de Grote Beltbrug, een hangbrug in Denemarken tussen de eilanden Funen (Nyborg) en Seeland (Korsør).
De verbinding bestaat uit twee bruggen van 6,6 en 6,8 kilometer lengte, die beide op het eilandje Sprogø uitkomen. De lengte van de verbinding is 18 kilometer.

Deze komen uit m'n archief. In 2008 naar Noorwegen geweest met de boot vanaf Kiel naar Oslo. Onderweg kwamen we langs dit prachtig stukje architectuur, waar ook Nederlandse bedrijven aan hebben gebouwd.
Ik had mijn 400D toen net en dus kende ik mijn toestel nog niet zo goed als nu. Ik schoot toen nog alleen in jpeg dus veel kan ik er ook niet meer mee doen. Foto's zijn niet echt in balans en missen wat scherpte. Toch vond ik het nog wel de moeite waard om ze aan jullie te laten zien. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding
[o] = Canon 60D en 400D, Canon 17-85mm, Canon 55-250mm, Tamron 17-50mm, Canon EF 50mm 1:1.8 II
http://donfotografie.nl
Gebruikers-avatar
XXXL
Memoriam
Memoriam
BerichtenCOLON 1391
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2009 16:23
WoonplaatsCOLON Doeternietoe

Ik denk dat een omzetting naar zwartwit (met misschien een heel klein blauw tintje) de foto's veel sprekender kan maken. Met de compositie is niets mis, zeker als je ze zo vanaf een varend schip maakt.
Groet,
Gerard

You only live twice!

Flickr
@BigfootGerard
lichtspel
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 284
GeregistreerdCOLON 14 Jan 2007 18:20
WoonplaatsCOLON in Brabant

mooi platen. Sfeervol!!!! nummer 3 vind ik de mooiste, omdat deze foto wat spannender is dan de anderen.
canon 70D, sigma 17-50 , canon 70-300 USM IS, sigma flits,
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar