Op een oude begraafplaats met sneeuw

Al je architectuur foto's, gebouwen, bruggen, etc...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Bagtjuh
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 2333
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2005 15:25
WoonplaatsCOLON Veenhuizen

Hier in Zuidlaren is een groot terrein van Lentis,genaamd Denneoord.
Hier worden allerlei geestesziektes behandeld en......
Achter in het terrein verborgen is een oud kerkhof waar men de laatste maanden na vele jaren van geen onderhoud eindelijk weer eens wat aan het doen is.
Nieuwe paden etc.

De laatste dagen loop ik vaak het bos dat er naast gelegen is uit de met de hond en ga dan over het terrein terug naar huis en dan kom ik ook bij dit kerkhofje langs.

1 dag met een behoorlijke sneeuwbui en gisteren met wat beter weer.
Het was droog.

Ze zijn alle zo min mogelijk bewerkt,alleen de omzetting naar zwart/wit en contrast verhoogd.
Ik moest zonder statief werken daar ik met een hond liep en deze te jong is om op een begraafplaats los te lopen (ze kan kuilen graven he.....)

1
Afbeelding

2
Afbeelding

3
Afbeelding

4
Afbeelding

5
Afbeelding

6
Enkele dagen eerder tijdens een sneeuwbui
Afbeelding

7Idem
Afbeelding
Only after the last tree has been cut down.....only when the last river has been poisoned........only when the last fish has been caugth......only then you will find out that money can not be eaten......Lets all take care of mother earth!!
Gebruikers-avatar
madelief
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1252
GeregistreerdCOLON 14 Okt 2010 12:21
WoonplaatsCOLON Nieuwstadt
CONTACTCOLON

Ik vind het erg mooie foto's. Het zwart-wit, de sneeuw, die scheefgezakte stenen, de hele sfeer - prachtig! De eerste twee spreken me het minst aan, verder vind ik ze allemaal even mooi....
Mijn mening is alleen maar mijn mening.....

Kijk ook eens bij http://www.fotomadelief.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
CrisM
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 801
GeregistreerdCOLON 03 Feb 2012 19:14
WoonplaatsCOLON Genk

Voor mij steekt f6 er bovenuit.

Groet.
EOS 5D MARK III | EF 24-105mm f/4 L IS USM | Canon EF 70-200mm f/4.0 L IS USM | Sigma 35mm F1.4 DG HSM A | 2 X Canon Speedlite 600EX-RT | Canon Speedlite Transmitter ST-E3-RT | Samyang 14mm F2.8 IF ED UMC
flight
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 153
GeregistreerdCOLON 13 Feb 2012 17:13
WoonplaatsCOLON ZAANDIJK

Mooie foto's, mis alleen de scherpte
CANON EOS 7D;CANON EOS 5D Mark II |Canon EF 24-70mm f/2.8L |Canon EF 70-200mm f/2.8L IS II USM | Extender 2x III | Nikon Coolpix P4 VR
en een 
Gebruikers-avatar
mark.beniers
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 723
GeregistreerdCOLON 19 Jul 2011 08:32
WoonplaatsCOLON Nistelrode

foto 1 is de minste wordt ook moeilijk te herkennen zonder het verhaal wat er te zien is.
nr 3,4 en 7 zijn voor mij de mooiste.
nr 6 is mooi maar net teveel in het beeld daardoor onrustig. en het kerkhof straalt meestal rust uit, waardoor het hier niet past.
gr Mark
Canon 550D | Canon EF-S 15-85 | Canon EF 50 | Canon EF 100-400 L | Canon Speedlite 430EXII |
Jumper
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3895
GeregistreerdCOLON 13 Dec 2006 22:45
WoonplaatsCOLON Gemert

Ik zou foto 1 en 5 hebben weggelaten dan houdt je een prachtige serie over :) .
Vooral met die sneeuw en in zw geeft dit een erg toepasselijke sfeer: koud, stil en verlaten.
Fijn om naar te kijken.

Jan
Canon materiaal
Nicole30

absoluut prachtig.. het zwart wit geeft het allemaal een mooie sfeer :)
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar