Neushoorn en baby tijdens zonsondergang

Wilde dieren, dierentuinshoots, vogels, huisdieren, kortom alle dieren groot en klein mogen hier geplaatst worden

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Nalbandian
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 68
GeregistreerdCOLON 18 Okt 2015 12:59

Gemaakt vanaf een bootje ergens in Zuid-Afrika, een prachtige zonsondergang in combinatie met prachtige dieren.

Graag zie ik jullie opbouwende kritiek tegemoet.

AfbeeldingBeautiful, endangered creatures in the South-African wild | Explored by Leon, on Flickr
Ella36
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 225
GeregistreerdCOLON 12 Apr 2012 19:24

Mooie opname, misschien ietsje lichter?
Gebruikers-avatar
jonggolde
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3525
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2007 21:31
WoonplaatsCOLON Borsele
CONTACTCOLON

Mooi. Camera meer naar rechts gericht zodat de grootste helemaal links zou staan zou ik nog mooier hebben gevonden.
maximus
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 305
GeregistreerdCOLON 06 Sep 2009 16:52
CONTACTCOLON

Ik vind hem ook erg mooi en sfeervol al vind ik hem ook iets te donker.

Nog mooier was misschien geweest als je (als dat mogelijk was vanaf de boot, dat weet ik natuurlijk niet) een iets lager standpunt had ingenomen zodat ze los kwamen van de achtergrond.
It's not the quality of the pots that makes food taste good
kiran
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3706
GeregistreerdCOLON 08 Jun 2008 14:58
WoonplaatsCOLON Zaanstreek
CONTACTCOLON

Ik ben het wel eens met de opmerkingen hierboven, maar gezien de omstandigheden (uit een bootje) denk ik dat je weinig mogelijkheden had en vind ik het een prachtige foto.
http://www.kiranphoto.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Nalbandian
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 68
GeregistreerdCOLON 18 Okt 2015 12:59

Ella36 schreefCOLONMooie opname, misschien ietsje lichter?
Dank voor je reactie. In dit geval was het mijn bedoeling om een silhouette te creëren.
jonggolde schreefCOLONMooi. Camera meer naar rechts gericht zodat de grootste helemaal links zou staan zou ik nog mooier hebben gevonden.
Ik ben het wel met je eens dat het niet de meest ideale compositie was, maar ik heb er het beste van gemaakt :)!
maximus schreefCOLONIk vind hem ook erg mooi en sfeervol al vind ik hem ook iets te donker.

Nog mooier was misschien geweest als je (als dat mogelijk was vanaf de boot, dat weet ik natuurlijk niet) een iets lager standpunt had ingenomen zodat ze los kwamen van de achtergrond.
Kijk, da's nog eens een goede tip voor de volgende keer! Bedankt voor je reactie!
kiran schreefCOLONIk ben het wel eens met de opmerkingen hierboven, maar gezien de omstandigheden (uit een bootje) denk ik dat je weinig mogelijkheden had en vind ik het een prachtige foto.
Dank voor je reactie!
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Mooi! Er zit wel nogal wat banding in de lucht, da's jammer want het leidt af van de mooie dieren!
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar