Forever Friends...

Wilde dieren, dierentuinshoots, vogels, huisdieren, kortom alle dieren groot en klein mogen hier geplaatst worden

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Caspari
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 48
GeregistreerdCOLON 18 Sep 2011 12:20

.
.
Forever Friends...

43263

Grtz Caspari
The only limit is your imagination...
Akumal

Heel mooi gedaan, erg fijne sfeer.
Gebruikers-avatar
DavevdrH
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3648
GeregistreerdCOLON 14 Aug 2013 18:50
WoonplaatsCOLON Den Bosch
CONTACTCOLON

Heerlijk zo'n sfeer foto!
Groet,

Dave

| Sony a77 |
| Sigma 17-35 f/2.8-4 DG EX ASP | Tamron AF70-300 f/4-5.6 di Macro | Tamron SP 90mm F/2.8 Di Macro 1:1 USD |
| Metz 48 AF-1 |
Zie ook:
flickr
OYPO
Gebruikers-avatar
eMKay
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1948
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2013 09:30

Mooi!
Gebruikers-avatar
Dward
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1567
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2012 13:08
WoonplaatsCOLON Noorwegen

Het is een mooi plaatje van die twee zo knus bij elkaar. De kleur van het licht past er mooi bij maar ik ben van mening dat de kaars wel een erg prominente rol in neemt. Een kaarslicht dat de helft kleiner zou zijn en/of niet centraal geplaatst zou zijn maar links of rechts (of misschien zelfs wel buiten beeld) was minder storend geweest en had de hoofdrol aan de honden gelaten.

Groet!
Dward
snarie

Ik ben het met Dward eens dat het licht is prachtig en heeft een mooie toevoeging op de foto (alleen die kaars had dan niet in beeld moeten wezen)

groeten
Stefan
Gebruikers-avatar
Caspari
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 48
GeregistreerdCOLON 18 Sep 2011 12:20

Dank aan allen voor de complimenten en het advies...

Even ter info, het is puur een sfeerimpressie van de situatie zoals die was...
De foto is in een vakantiehuisje gemaakt, Baloe en Pika waren lekker knus tegen elkaar in 1 mandje gaan liggen ipv ieder in hun eigen mandje... Mijn vrouw heeft de "romantiek" wat verhoogd met wat kaarslicht... :D

Ik heb alleen geprobeerd, deze (mede door het kaarsje) ontstane warme sfeer, zo goed mogelijk vast te leggen. Ondanks het weinige licht dat er was, vanuit de hand geschoten met een groot diafragma en een hoge iso waarde (3200)...

Grtz Caspari...
The only limit is your imagination...
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar