Hond vangt balletje

Wilde dieren, dierentuinshoots, vogels, huisdieren, kortom alle dieren groot en klein mogen hier geplaatst worden

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
UPP
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 42
GeregistreerdCOLON 28 Feb 2013 10:44

Eind van de middag effe lopen kloten in 't Westerpark (A'dam). Helaas verdween de zon al snel achter de wolken en vlak daarna achter de bebouwing. Dit ga ik dus nog eens over doen, want moet mooier kunnen met beter weer. Erg leuk ook de gelaatsuitdrukkingen vast te leggen die je anders nooit ziet. Helaas waren de leukste 'gekke bekken' onscherp.

1

42656

2

42657

3

42658

4

42659

5

42660

6

42661

7

42662

Akumal

Ja leuk hoor,vooral die laatste. Die van ons kan ook zo gek zijn van balletjes.
Gebruikers-avatar
Frank64
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4126
GeregistreerdCOLON 16 Okt 2010 21:30
WoonplaatsCOLON Weert

Vind 5 fotografisch gezien de mooiste en beste als kijker.
De rest is vooral leuker voor het baasje dan voor anderen denk ik.
Tevreden zijn met wat je hebt is een uitstekende eigenschap.
Tevreden zijn met wat je allemaal niet hebt een nog betere..!
UPP
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 42
GeregistreerdCOLON 28 Feb 2013 10:44

Ja daar zal je wel een punt hebben, maar geldt dat niet voor alles? Ik word bijvoorbeeld ook niet warm van een vogeltje die stil op een takkie zit ;-) Voor mij is dit niet veel anders dan een voetballer die net tegen een bal heeft getrapt of gekopt. Maar ik ben 't er mee eens dat de foto's wat vaal van kleur zijn en dat misschien een andere achtergrond de boel wat interessanter had gemaakt. Wat het ook een stuk interessanter zou maken denk ik, is als ik vanuit een nog lager standpunt de foto zou maken, maar dat beest is zo klein dat ik dan m'n camera op de grond moet leggen. En ik heb geprobeerd - serieus :mrgreen: - door op de grond te gaan liggen, maar dan kan ik echt m'n toestel niet meer bedienen (en ik kreeg problemen met overbelichting in de lucht en onderbelichting op het grasveld). Ik zal de volgende keer beter m'n best doen er een aantrekkelijker geheel van te maken.
Gebruikers-avatar
IngridM
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 359
GeregistreerdCOLON 25 Mei 2006 12:32
WoonplaatsCOLON Delfgauw

ik heb ook wel eens van die kleine dondersteentjes gefotografeerd en toen ben ik echt op de grond gaan liggen, die zijn dat is dan misschien net een iets mooier standpunt.
Ik moest vooral lachen om die ogen op foto nr. 4 :-)
Blij met mijn 60D, 70-200 f/4 L lens en de 24-105 f/4 L :-)
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar