Bram de kat!

Wilde dieren, dierentuinshoots, vogels, huisdieren, kortom alle dieren groot en klein mogen hier geplaatst worden

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
ebloksma
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 121
GeregistreerdCOLON 15 Okt 2012 13:10

Sinds twee weken een nieuwe body (30D) deze moest natuurlijk even goed getest worden, en bram zoals gewoonlijk mocht weer model spelen.

#1
Afbeelding

#2
Afbeelding

#3
Afbeelding


Meneer was er klaar mee! Einde shoot!
#4
Afbeelding
ebloksma
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 121
GeregistreerdCOLON 15 Okt 2012 13:10

162 keer bekeken en niemand heeft er iets over te vertellen?
Eriklo
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 47
GeregistreerdCOLON 26 Jun 2013 15:43
WoonplaatsCOLON Lochem

ebloksma schreefCOLON162 keer bekeken en niemand heeft er iets over te vertellen?
we zijn sprakeloos.... :oops:

Zo te zien ben ik niet de enige die katten leuk vind én die een kat heeft die het vertikt om in de lens te kijken ;-)

Foto 4 vind ik veel te rommelig qua achtergrond

foto 3 net te krap en teveel in het midden

foto 2 is mijn favo: staat er helemaal op, kleuren spreken mij aan

foto 1 is mooi qua licht/donker; en ik kan er nog niet helemaal de vinger op leggen, maar ergens mis ik iets op deze plaat. Als het me te binnen schiet voordat ik op vakantie ga kom ik er op terug.
Anoniem 3

1: de beste, maar wit is uitgebeten
2: zwaar overbelichte achtergrond
3: qua belichting de beste, maar alle uiteinden afgesneden. Met een forse nabewerking zou er best een pittige foto van gemaakt kunnen worden.
4: scheef, rommelig.
ebloksma
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 121
GeregistreerdCOLON 15 Okt 2012 13:10

Bedankt voor de reacties :)

Foto 4 was voor de lol, bram was er wel klaar mee naar 500 foto's en dat liet die zo merken, vond hem wel leuk om gewoon erbij te zetten.
Foto 1 mist in mijn ogen ook wat maar kom er ook niet achter!
Foto 2 en 3 ben ik het ook met jullie eens, zal kijken of er nog een alternatief bij zit met beter licht en uitgesneden.
Gebruikers-avatar
Googempie
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 172
GeregistreerdCOLON 23 Sep 2009 19:53
WoonplaatsCOLON Omg Eindhoven

Zo nog even wat reactie van mijn kant.
foto 1. Je kat heeft prachtige azuurblauwe ogen. maar die komen totaal niet tot hun recht. De donkere partijen zijn te donker en icm met die achtergrond vind ik het niet lekker kijken.
foto's 2 en 3; hier komen de ogen mooi uit. Maar als achtergrond een groene tuin met spiegeling van een raam is niet mooi. Ik zou zoeken naar een iets donkerdere achtergrond met een kleur die de oogkleur accentueert.
Foto 4 valt helaas in de categorie snapshot die je als baasje misschien heel leuk vind.
Hoop dat ik je zo van opbouwende kritiek heb kunnen voorzien.

Groet Leon.
Gebruikers-avatar
IngridM
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 359
GeregistreerdCOLON 25 Mei 2006 12:32
WoonplaatsCOLON Delfgauw

Ik zou toch proberen een andere achtergrond te kiezen dan een raam, dat is zonde.
En let op je belichting.

Succes :-)
Blij met mijn 60D, 70-200 f/4 L lens en de 24-105 f/4 L :-)
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar