Kenia 2

Wilde dieren, dierentuinshoots, vogels, huisdieren, kortom alle dieren groot en klein mogen hier geplaatst worden

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Taurus
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 11
GeregistreerdCOLON 24 Jun 2013 18:41

Hallo allen,

Na de eerste serie foto's op dit forum en jullie opbouwende reacties de moed :D verzameld om nog een korte serie te plaatsen.
Hoop dat jullie weer tips voor mij hebben om zaken te verbeteren.

#1

39212

#2

39211

#3

39210

#4

39209

#5

39208

Alvast bedankt weer dat jullie de moeite nemen om te foto's te bekijken en van feedback te voorzien :D
Gr Peter
gonwil
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 513
GeregistreerdCOLON 30 Mrt 2008 19:20

Stuk voor stuk mooie platen.
gr.Gonda
Gebruikers-avatar
anita2000
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 400
GeregistreerdCOLON 21 Mrt 2013 12:29
WoonplaatsCOLON Valkenburg, Zuid Limburg
CONTACTCOLON

Mooie foto's Peter. Krijg er de kriebels van in de zin dat ik ooit ook eens 'op safari' wil.
Ik vind 4 de leukste, maar het bovendeel is teveel overbelicht. Als je dat wegcropt is het probleem opgelost.
5 is indrukwekkend!

Gr Anita
sunblade
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3174
GeregistreerdCOLON 20 Mrt 2008 19:39

Mooie serie. Voor mij is #4 juist de minste, omdat hier de menselijke invloeden zo duidelijk te zien zijn. Het muurtje waar die op zit, de staart die er niet helemaal opstaat vanwegen een ander muurtje en het papiertje wekken een beetje het idee dat het aapje in gevangenschap leeft. De olifanten zijn zeker indrukwekkend en op #2 staat bij mij de vogel.
Gebruikers-avatar
Taurus
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 11
GeregistreerdCOLON 24 Jun 2013 18:41

Hoi Sunblade,

Deze foto is genomen bij de lodges dus inderdaad een omgeving gecreëerd door mensen. Wat er gebeurde is dat wij rustig voor ons huisje foto's aan het bekijken waren en dat deze vriend toen vanuit de bomen het huisje invloog en er vandoor ging met alle theezakjes :evil: Na de eerste schrik reactie gelijk maar gaan schieten. Dus ja ze leven op de lodge maar, zijn wel geheel wild.

Gr Peter
Gebruikers-avatar
Taurus
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 11
GeregistreerdCOLON 24 Jun 2013 18:41

Allemaal weer fijn dat jullie de moeite nemen om de foto's te bekijken en je oordeel te geven geeft mij weer inzicht waar ik me nog moet verbeteren. Ben nu druk bezig om nog een paar plaatjes bij elkaar te zoeken en deze weer aan jullie ter beoordeling voor te leggen.
Gr Peter
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar